مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
چهارشنبه، 5 مرداد 1401 ساعت 13:522022-07-27سياسي

ویژه برنامه های حرم مطهر حضرت معصومه(س) در دهه اول محرم


معاون فرهنگی حرم مطهر بانوی کرامت در تشریح برنامه های حرم مطهر در دهه اول محرم گفت: حرم مطهر در دهه اول محرم علاوه بر ویژه برنامه های تعویض پرچم، - حجت الاسلام والمسلمین مهدی احمدی در گفت وگو با خبرنگار فارس در قم، به برنامه های فرهنگی حرم مطهر بانوی کرامت در دهه اول محرم اشاره و اظهار کرد: برنامه های دهه اول محرم در قالب برنامه های مراسمی روزانه و ویژه، برنامه های مراسمی زائران غیرایرانی و برنامه های ویژه بانوان می شود.

وی بیان کرد: آیین سیاه پوشان ضریح مطهر بانوی کرامت پنجشنبه 6 مردادماه از ساعت 10 صبح با حضور خادمان این آستان مقدس طی مراسمی با مداحی حسن اسداللهی آغاز می شود.

معاون فرهنگی حرم مطهر بانوی کرامت ادامه داد: آیین تعویض پرچم گنبد مطهر حضرت معصومه (س) نیز جمعه 7 مردادماه از ساعت 19 با سخنرانی حجت الاسلام والمسلمین مؤمنی و مداحی عباس حیدرزاده در صحن امام رضا (ع) برگزار می شود.

وی افزود: مراسم روزانه حرم مطهر بانوی کرامت نیز هر روز صبح بعد از نماز با نیایش صبحگاهی آغاز می شود و با مراسم سخنرانی و مداحی قبل از اذان ظهر، مراسم سخنرانی و مداحی بعد از نماز عصر، مراسم سخنرانی و مداحی قبل از اذان مغرب و برپایی مراسم سخنرانی و عزاداری بعد از نماز عشا ادامه خواهد یافت.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

ویژه برنامه های حرم مطهر حضرت معصومه(س) در دهه اول محرم

ویژه برنامه های حرم مطهر حضرت معصومه(س) در دهه اول محرم