مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
چهارشنبه، 5 مرداد 1401 ساعت 12:572022-07-27ورزشي

ابرچالش کم تحرکی گریبانگیر ایران/ ملایی: با کمترین حمایت روبه رو هستیم


این فدراسیون با کمترین حمایت و پشتیبانی روبه رو بوده است.

- به گزارش سایت قطره و به نقل ازخبرگزاری فارس، افشین ملایی در جریان بازدید رضا صالحی امیری، رییس کمیته ملی المپیک از فدراسیون ورزش های همگانی با تاکید بر اینکه اگر وزارت ورزش و جوانان و شخص رییس جمهور به عنوان سکان دار دولت به فعالیت بدنی شهروندان توجه ویژه نداشته باشند شرایط تغییری نخواهد کرد، گفت:در صورتی که نگاه دولت به ورزش همگانی تغییر نیابد با مشکلات عدیده در آینده سلامت کشور روبرو خواهیم بود.

وی ادامه داد: مسئله بسیار نگران کننده اینکه سن رشد کودکان ایرانی دو سال نسبت به سن استاندارد کودکان دنیا کاهش یافته است و این مسئله تبعات بسیاری برای آینده کشور به دنبال خواهد داشت.

رییس فدراسیون ورزش های همگانی با بیان اینکه تا سال 1405 رشد کم تحرکی در بانوان کشور به بیش از 85 درصد می رسد، تاکید کرد: نیازمند تغییر در نگاه و سیاست کلان کشور نسبت به توسعه ورزش همگانی هستیم.

ملایی با اشاره به اینکه از ساله 86 تا 95 بر اساس آمار رسمی مرکز آمار ایران 25 درصد جامعه ایرانی با کم تحرکی روبرو شدند، اذعان کرد: با ابر چالش کم حرکتی طی 10 سال آینده کشور روبرو خواهیم بود و این اتفاق، چالش ها و مشکلات بسیار زیادی را برای سلامت مردم ایران به دنبال خواهد داشت.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

ابرچالش کم تحرکی گریبانگیر ایران/ ملایی: با کمترین حمایت روبه رو هستیم

ابرچالش کم تحرکی گریبانگیر ایران/ ملایی: با کمترین حمایت روبه رو هستیم