مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
چهارشنبه، 5 مرداد 1401 ساعت 12:272022-07-27سياسي

تشریح مصوبات بیست و دومین جلسه ستاد مناسب سازی


معاون عمرانی وزیر کشور مصوبات بیست و دومین جلسه ستاد مناسب سازی کشور را تشریح کرد.

-  به گزارش سایت قطره و به نقل ازگروه رفاه اجتماعی خبرگزاری فارس، مهدی جمالی نژاد معاون عمران و توسعه امور شهری و روستایی در پایان بیست و دومین جلسه ستاد هماهنگی و پیگیری مناسب سازی کشور در جمع خبرنگاران اظهار کرد: در جلسه امروز مصوباتی به تصویب رسید که تمامی آنها توسط شرکت ها و سازمان ها اجرا خواهند شد.

وی افزود: با توجه به تغییر دبیر ستاد مناسب سازی کشور که اخیراً انجام شده است و فرد جدیدی منصوب شده است تاکید ما بر این بود که جلسات به صورت منظم و بر اساس تقویمی که به دستگاه ها داده می شود برگزار شود.

وی تصریح کرد: اخیراً دستورالعمل و چک لیستی در حوزه ساخت و ساز توسط وزارت راه و شهرسازی دربازه زمانی بسیار کوتاهی بازنگری شده است که بر همین اساس در این جلسه مصوب شد که این دستورالعمل و چک لیست بازنگری شده در اختیار وزارت کشور قرار بگیرد تا به دستگاه ها، سازمان ها، شهرداری ها و … ابلاغ شود.

معاون عمران و توسعه امور شهری و روستایی در رابطه با اظهارات نماینده شهرداری تهران در جلسه امروز گفت: یکی دیگر از مصوبات جلسه امروز این بود که جلسات به صورت دوره ای با وزرا و همچنین معاونین رییس جمهور برگزار شود تا آنها نیز درگیر با موضوع مناسب سازی شوند که بر همین اساس قرار شد جم


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

تشریح مصوبات بیست و دومین جلسه ستاد مناسب سازی

تشریح مصوبات بیست و دومین جلسه ستاد مناسب سازی