مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
چهارشنبه، 5 مرداد 1401 ساعت 12:222022-07-27ورزشي

صالحی امیری: فدراسیون ورزش های همگانی نباید به وزارت و کمیته دل بندد!


رییس کمیته ملی المپیک امروز از فدراسیون همگانی بازدید کرد.

- به گزارش سایت قطره و به نقل ازخبرنگار ورزشی خبرگزاری فارس، سیدرضا صالحی امیری در بازدید از فدراسیون ورزش های همگانی با اشاره به اینکه با ساختارهای سنتی نمی توانیم ورزش همگانی را مدیریت کنیم و نیازمند برنامه ریزی مدرن در این حوزه هستیم، اظهارداشت: جامعه مخاطب ورزش همگانی بسیار بزرگ است و باید با نگاه علمی و جامع به مسئله فعالیت ها را پیش ببریم.

باور داشته ام شکل گیری 2 سازمان قهرمانی و همگانی که هم وزن کارهای خود را پیش ببرند، می توانند بسیاری از مشکلات ورزش را حل کنند.

رییس کمیته ملی المپیک با بیان اینکه بعد از یک دهه معتقد هستم باید سازمان ورزش همگانی داشته باشیم که از یک برنامه بلندمدت 20 ساله برخوردار باشد، عنوان کرد: نباید تمام ظرفیت ورزش در ورزش قهرمانی خلاصه شود چرا که جامعه قهرمانی محدود است اما در ورزش همگانی با کل جامعه روبرو هستیم و حتی کمیته بین المللی المپیک نیز نگاه ویژه ای به توسعه ورزش همگانی دارد.

صالحی امیری در توضیح گلایه رییس فدراسیون همگانی مبنی بر عدم توجه لازم به ورزش همگانی، بیان کرد: ناملایمات همواره وجود داشته است اما فدراسیون همگانی باید سیاست ها و برنامه های یک سازمان همگانی را طراحی و آماده کند تا در سطح ملی و حاکمیتی این مسئله مطرح و به یک نیاز ملی تب


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

صالحی امیری: فدراسیون ورزش های همگانی نباید به وزارت و کمیته دل بندد!

صالحی امیری: فدراسیون ورزش های همگانی نباید به وزارت و کمیته دل بندد!