مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
چهارشنبه، 5 مرداد 1401 ساعت 11:472022-07-27بين الملل

چندین انفجار قوی در بزرگترین پایگاه نظامی آمریکا در «حسکه» سوریه


به گزارش سایت قطره و به نقل ازگروه بین الملل خبرگزاری دانشجو، خبرنگار اسپوتنیک گزارش داد که بامداد امروز چهارشنبه چندین انفجار قوی بزرگترین پایگاه نظامیان آمریکایی در استان الحسکه سوریه را به لرزه درآورده است؛ - چندین انفجار قوی در بزرگترین پایگاه نظامی آمریکا در حسکه سوریه خبرنگار اسپوتنیک گزارش داد که بامداد امروز چندین انفجار قوی بزرگترین پایگاه نظامیان آمریکایی در استان الحسکه سوریه را به لرزه درآورده است.

به گزارش سایت قطره و به نقل ازگروه بین الملل خبرگزاری دانشجو، خبرنگار اسپوتنیک گزارش داد که بامداد امروز چهارشنبه چندین انفجار قوی بزرگترین پایگاه نظامیان آمریکایی در استان الحسکه سوریه را به لرزه درآورده است؛ بنابراین گزارش، در پی این انفجار بالگرد های جنگی وابسته به ائتلاف آمریکایی به طور گسترده در حریم هوایی منطقه به پرواز درآمده اند.

بنابر اعلام منابع محلی، بامداد امروز این انفجار ها در حومه شمالی و غربی شهر نفتی الشدادی که بزرگترین پایگاه نظامیان آمریکایی در استان الحسکه در آن قرار دارد، رخ داده است.

نظامیان آمریکایی از این پایگاه برای مدیریت استخراج و البته سرقت نفت سوریه استفاده می کنند؛ بنابراین گزارش، در پی این انفجار ها زبانه های آتش به آسمان برخاسته است که به احتمال زیاد ناشی از حمله موشکی به این پایگاه نظامی بوده است.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

چندین انفجار قوی در بزرگترین پایگاه نظامی آمریکا در «حسکه» سوریه

چندین انفجار قوی در بزرگترین پایگاه نظامی آمریکا در «حسکه» سوریه