مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
چهارشنبه، 5 مرداد 1401 ساعت 11:422022-07-27اقتصادي

بهره گیری از ظرفیت خیرین برای توسعه کتابخانه ها در کردستان ضروری است


مدیرکل کتابخانه های عمومی استان کردستان گفت: بهره گیری از ظرفیت خیرین و نهادهای دولتی برای توسعه کتابخانه ها در کردستان ضروری است.

- به گزارش سایت قطره و به نقل ازخبرگزاری فارس از سنندج،محمد مخدومی در نخستین جلسه انجمن کتابخانه های عمومی شهرستان بیجار که با حضور فرماندار و اعضای حقیقی و حقوقی انجمن در کتابخانه عمومی شهید نجات اللهی برگزار شد از توجه ویژه مسئولان و خیرین شهرستان بیجار به مقوله کتاب و کتابخوانی تقدیر و اظهار کرد: در آینده ای نزدیک عملیات تعمیر و شاداب سازی کتابخانه مذکور که در مرکز شهر قرار دارد آغاز می شود.

وی با اشاره به تخصیص 2 میلیارد و 500 میلیون ریال به منظور تعمیر و رفع مشکلات کتابخانه عمومی شهید شهسواری روستای خسروآباد بیجار، عنوان کرد: مشکلات سایر کتابخانه های عمومی در شهرستان نیز به ترتیب اولویت رفع خواهد شد.

مدیرکل کتابخانه های عمومی استان کردستان همچنین خواستار حمایت مسئولان و خیرین به منظور راه اندازی کتابخانه در شهرهای پیرتاج و توپ آغاج شد و گفت: حمایت از این نهاد فرهنگی در نهایت به نفع جامعه و مردم است و زمینه ساز توسعه فرهنگی خواهد بود.

مخدومی با اشاره به بدهی 5 میلیارد و 350 میلیون ریالی شهرداری بیجار به انجمن کتابخانه های عمومی شهرستان، تصریح کرد: این میزان بدهی مربوط به سال 1385 تا سال 1400 است و شهردای باید نس


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

بهره گیری از ظرفیت خیرین برای توسعه کتابخانه ها در کردستان ضروری است

بهره گیری از ظرفیت خیرین برای توسعه کتابخانه ها در کردستان ضروری است