مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
چهارشنبه، 5 مرداد 1401 ساعت 11:272022-07-27دانش

دانشجویان گنبدی در المپیاد ورزشی تبریز 2 مدال طلا و نقره کسب کردند


رییس اداره تربیت بدنی دانشگاه دولتی گنبدکاووس گفت: 2 دانشجوی دختر و پسر این واحد آموزش عالی در پانزدهمین دوره المپیاد فرهنگی و ورزشی دانشجویان کشور در تبریز موفق به کسب یک مدال طلا و یک نقره شدند.

- به گزارش سایت قطره و به نقل ازخبرگزاری فارس از گنبدکاووس، بهروز ایمری رییس اداره تربیت بدنی دانشگاه دولتی گنبدکاووس روز سه شنبه اظهار کرد: در پانزدهمین دوره المپیاد فرهنگی و ورزشی دانشجویان سراسر کشور که از اواخر تیرماه به میزبانی دانشگاه تبریز آغاز شد هر 2 دانشجوی اعزامی دانشگاه گنبدکاووس به این رخداد ورزشی موفق به کسب مدال شدند.

وی افزود: در این دوره از مسابقات سیدمحمد موسوی دانشجوی رشته علوم ورزشی دانشگاه گنبدکاووس در رشته تنیس روی میز و از بین 70 شرکت کننده، موفق به کسب مدال طلا شد و جواز حضور در مسابقات جهانی دانشجویان (یونیور ساید) را به دست آورد.

ایمری اضافه کرد: مهناز قرنجیک دانشجوی رشته علوم ورزشی دانشگاه گنبدکاووس نیز در رشته دوومیدانی در ماده 800 متر موفق شد مقام دوم پانزدهمین دوره المپیاد فرهنگی و ورزشی دانشجویان کشور را کسب کند.

رییس اداره تربیت بدنی دانشگاه گنبدکاووس ادامه داد: مهناز قرنجیک همچنین در ماده 1500 متر مسابقات دوومیدانی این رخداد ورزشی مقام پنجم را به دست آورد.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

دانشجویان گنبدی در المپیاد ورزشی تبریز 2 مدال طلا و نقره کسب کردند

دانشجویان گنبدی در المپیاد ورزشی تبریز 2 مدال طلا و نقره کسب کردند