مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
چهارشنبه، 5 مرداد 1401 ساعت 11:122022-07-27سياسي

سپاه 50 زوج جوان سنندجی را به خانه بخت فرستاد


مراسم عقد و ازدواج 50 زوج جوان سنندجی به همت سپاه و با مشارکت فرمانداری و سایر ادارات در سنندج برگزار شد.

- به گزارش سایت قطره و به نقل ازخبرگزاری فارس از سنندج، ورود سپاه بیت المقدس کردستان به کارهای عام المنفعه و خیرخواهانه موجی از امیدواری در بین مردم این استان فراهم کرده است.

سپاه بیت المقدس کردستان جدای از خدمات رسانی در زمینه تامین امنیت مردم در استان، در زمینه های آبرسانی روستایی، ساخت پل، غسالخانه، جاده بین مزارع، خانه عالم و مواردی از این دست ورود کرده و اقدامات شایان تقدیری انجام داده است.

همزمان با شیوع ویروس کرونا و تحت الشعاع قرارگرفتن مشاغل و معیشت اقشار آسیب پذیر، بازهم سپاه بیت المقدس کردستان در کنار مردم قرار گرفت و جدای از کمک برای پیشگیری از شیوع کرونا، نسبت به تامین معیشت مردم در قالب بسته های مومنانه اقدام خوبی انجام داد.

آبرسانی به 169 روستای دارای تنش آبی کردستان یکی دیگر از اقدامات شاخص سپاه بیت المقدس کردستان بشمار می آید که از اواخر سال گذشته در استان آغاز شده است.

تامین جهیزیه نوعروسان نیازمند هم یکی دیگر از اقدامات برجسته سپاه کردستان است که به مناسبت های مختلف به این افراد اهدا کرده است.

امروز هم به همت ناحیه مقاومت بسیچ سپاه سنندج و با شمارکت فرمانداری و دستگاه های دیگری با هدف ترویج ازدواج آسان، مراسم عقد و ا


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

سپاه 50 زوج جوان سنندجی را به خانه بخت فرستاد

سپاه 50 زوج جوان سنندجی را به خانه بخت فرستاد