مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
چهارشنبه، 5 مرداد 1401 ساعت 11:072022-07-27سياسي

طراحی سیستم مانیتورینگ هوشمند توسط جوانان نخبه


عضو شورای شهر تهران با اشاره به طراحی سیستم مانیتورینگ هوشمند حریق ساختمان های شهری توسط جوانان نخبه گفت: با این اقدام دیگر شاهد حوادث تلخ گذشته مانند پلاسکو نخواهیم بود.

- به گزارش سایت قطره و به نقل ازخبرنگار شهری خبرگزاری فارس، مراسم رونمایی از اولین اپراتور پایش هوشمند اعلام حریق با حضور احمد صادقی عضو شورای اسلامی شهر تهران، حمید رضا صارمی معاون شهر سازی و معماری شهرداری تهران، هادی محضر نیا مدیر عامل سازمان فاوا، قدرت الله محمدی مدیر عامل سازمان آتش نشانی و حسین تهرانی مدیر عامل شرکت ارتباطات مبین نت برگزار شد.

احمد صادقی در این مراسم گفت: خداوند بزرگ را شاکرم که امروز در جمع شما دوستان شاهد راه اندازی پروژه ای در حوزه اینترنت اشیا هستیم که مدت هاست جای خالی آن در عرصه فناوری این شهر احساس می شد.

اپراتور پایش هوشمند سیستم اعلام حریق با هدف مانیتورینگ هوشمند حریق ساختمان های شهری، امکانی است که در هر شهرِ توسعه یافته و البته شهرهایی که در این مسیر گام برمی دارند، اتفاق افتاده و می افتد.

وی ادامه داد: پتانسیلی که ایجاد تغییرات اساسی در روش تعامل انسان با محیط اطرافش را رقم می زند و با ایجاد توانایی در امر نظارت و مدیریت، بهینه سازی عملکرد سیستم ها و فرآیندها، این امکان را فراهم می آورد که تصمیم گیری هایِ مبتنی بر داده و اطلاعات وارد


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

طراحی سیستم مانیتورینگ هوشمند توسط جوانان نخبه

طراحی سیستم مانیتورینگ هوشمند توسط جوانان نخبه