مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
چهارشنبه، 5 مرداد 1401 ساعت 10:372022-07-27اجتماعي

جانمایی سایت زباله دهدشت به کجا رسید؟


جانمایی سایت زباله دهدشت که قرار بود دو هفته ای مشخص شود، به دلیل معارضات اجتماعی بی نتیجه ماند.

- به گزارش سایت قطره و به نقل ازخبرگزاری فارس از کهگیلویه، مخاطرات زیست محیطی سایت زباله دهدشت باعث انواع بیماری قلبی_ریوی برای مردم دهدشت و روستاهای اطراف شده است.

در همین راستا قرار بود اداره محیط زیست با همکاری شهرداری و منابع طبیعی طی دوهفته، اقدام به جانمایی جدید برای این سایت داشته باشند.

روح الله عزیزی رییس محیط زیست کهگیلویه در گفت وگو با خبرنگار فارس در کهگیلویه اظهار کرد: با توجه به مشکلات فعلی در سایت دفن زباله شهر دهدشت و آلایندگی هوا ناشی از تلنبار کردن، سوزاندن و دفن غیر اصولی و سرایت به شهر دهدشت و روستای همجوار، طرح در شورای سلامت شهرستان کهگیلویه و اعضای کمیته پسماند شهرستان جهت مکان یابی مکان جدید اقدام نموده ولی با توجه به وجود معارضات اجتماعی بی نتیجه ماند.

رییس اداره محیط زیست کهگیلویه افزود: در همین راستا اساتید و پژوهشگران دانشگاه و محیط زیست کهگیلویه به این نتیجه رسیدند که با توجه به حساسیت موجود، مکان یابی را براساس ضوابط و معیارهای مکانیابی دفن زباله سازمان حفاظت محیط زیست ایران و استفاده از نرم افزارهای GIS و سایر برنامه های نرم افزاری  پکاربردی و مورد نیاز، انجام دهند و ضوابط بکار گرفته راه اصلی و فرعی، روستاها،


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

جانمایی سایت زباله دهدشت به کجا رسید؟

جانمایی سایت زباله دهدشت به کجا رسید؟