مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
چهارشنبه، 5 مرداد 1401 ساعت 10:322022-07-27ورزشي

راستینه: مجلس باشگاه ها را ملزم به داشتن تیم های پایه کرد


به گزارش سایت قطره و به نقل ازگروه ورزشی خبرگزاری دانشجو ، مجلس باشگاه ها را ملزم به داشتن تیم های پایه کرد لایحه مجلس در خصوص ورزش پایه ! با احمد راستینه نماینده شهر کرد در مجلس و رییس کمیته ورزش مجلس شورای اسلامی به بهانه مسابقات دانش آموزی گفتگو کردیم و از لزوم پرداختن .

- رییس کمیته ورزش مجلس شورای اسلامی در گفت وگو با خبرنگار خبرگزاری دانشجو از عزم مجلس برای کمک به ارتقاء سطح کیفی ورزش مدارس و توسعه ورزش در سنین پایه گفت و البته از تصویب یک لایحه برای حمایت ورزش حرفه ای از دانش آموزان خبرداد.

به گزارش سایت قطره و به نقل ازگروه ورزشی خبرگزاری دانشجو ، مجلس باشگاه ها را ملزم به داشتن تیم های پایه کرد لایحه مجلس در خصوص ورزش پایه ! با احمد راستینه نماینده شهر کرد در مجلس و رییس کمیته ورزش مجلس شورای اسلامی به بهانه مسابقات دانش آموزی گفتگو کردیم و از لزوم پرداختن به ورزش مدارس و اهمیت آن از نگاه نمایندگان مردم در خانه ملت پرسیدیم.

راستینه از عزم جزم مجلس برای کمک به ارتقاء سطح کیفی ورزش مدارس و توسعه ورزش در سنین پایه گفت و البته از تصویب یک لایحه برای حمایت ورزش حرفه ای از دانش آموزان ! اهمیت ورزش دانش آموزی از نظر شما چطور و چگونه است؟ در تمام کشورهای توسعه یافته، ورزش دانش آموزی با توجه به شرایط سنی دانش آموزان که به عنوان سنین پایه در رشته های ورزشی مطرح هس


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

راستینه: مجلس باشگاه ها را ملزم به داشتن تیم های پایه کرد

راستینه: مجلس باشگاه ها را ملزم به داشتن تیم های پایه کرد