مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
چهارشنبه، 5 مرداد 1401 ساعت 09:572022-07-27سياسي

تصویب کلیات حمایت از نوسازی بافت های فرسوده حرمین امام رضا(ع) و حضرت معصومه(س)


نمایندگان مجلس با بررسی دو شوری طرح اصلاح قانون حمایت از بهسازی و نوسازی بافت های فرسوده پیرامون حرم مطهر حضرت امام رضا (ع) و حرم مطهر حضرت معصومه (س) موافقت کردند.

- به گزارش سایت قطره و به نقل ازگروه سیاسی خبرگزاری فارس، نمایندگان در جلسه علنی امروز (چهارشنبه، 5 مرداد ماه) مجلس شورای اسلامی در ادامه رسیدگی به گزارش سایت قطره و به نقل ازکمیسیون عمران با کلیات طرح اصلاح قانون حمایت از به سازی و نوسازی بافتهای فرسوده پیرامون حرم مطهر حضرت امام رضا (ع) و حرم مطهر حضرت معصومه (س) با 159 رأی موافق، 22 رأی مخالف و 7 رأی ممتنع از مجموع 204 نماینده حاضر در جلسه موافقت کردند و مقرر شد این اصلاحیه به صورت دو شوری در کمیسیون مربوطه بررسی شود.

عبدالجلال ایری در رابطه با طرح مذکور گفت: ساختاری که در سال 84 برای فرآیند این قانون تعریف شده نیازمند بازنگری است لذا طرح اصلاحیه ارائه شد.

نماینده مردم کردکوی، ترکمن، بندرگز، گمیشان در مجلس شورای اسلامی تصریح کرد: تشکیل صندوق، افزایش مشارکت نهادهای استانی از جمله موضوعاتی است که در این اصلاحیه مورد توجه قرار گرفته است.

سخنگوی کمیسیون عمران مجلس شورای اسلامی در پایان تأکید کرد: این اصلاحیه هیچ تعهد مالی مازاد نسبت به قانون قبلی برای دولت ایجاد نمی کند.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

تصویب کلیات حمایت از نوسازی بافت های فرسوده حرمین امام رضا(ع) و حضرت معصومه(س)

تصویب کلیات حمایت از نوسازی بافت های فرسوده حرمین امام رضا(ع) و حضرت معصومه(س)