مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
چهارشنبه، 5 مرداد 1401 ساعت 09:422022-07-27ورزشي

کاریکاتور توهین آمیز رسانه پرتغالی علیه مهدی طارمی/عکس


در این کارتون که در سایت sapo منتشر شده، مکالمه ای بین طارمی و «پینتو داکوستا» رییس باشگاه پورتو صورت گرفته است که مربوط به جدایی مهاجم ایران می شود - در این کارتون که در سایت sapo منتشر شده، مکالمه ای بین طارمی و پینتو داکوستا رییس باشگاه پورتو صورت گرفته است که مربوط به جدایی مهاجم ایران می شود یک رسانه پرتغالی به بهانه اظهارات اخیر مهدی طارمی مهاجم ایرانی پورتو، کاریکاتوری را با محتوای عجیبی منتشر کرد.

به گزارش سایت قطره و به نقل ازخبرآنلاین، اظهارات اخیر مهدی طارمی مهاجم ایرانی پورتو درباره تمایلش نسبت به جدایی از این تیم در 30 سالگی و پیوستن به تیمی در انگلیس، روز گذشته به سوژه اصلی تمام رسانه های ورزشی پرتغال تبدیل شد.

طارمی گفته بود که اگر به جای باشگاه پورتو بود، بازیکنی با 30 سال سن را نگه نمی داشت و از فروش او به منابع مالی باشگاه کمک می کرد.

این اظهارات بین هواداران پورتو در شرایطی که تیم خودش را آماده حضور در فصل جدید فوتبال پرتغال می کند، بازتاب منفی داشت.

طارمی ابتدا سعی کرد مصاحبه اش را تکذیب کند اما ساعاتی بعد از آن، با انتشار یک پیام به زبان پرتغالی از پورتو و هواداران این باشگاه دلجویی کرد.

در میانه جنجال این مصاحبه در پرتغال و تکذیب طارمی اما یک کارتونیست پرتغالی، از صحبت های مهاجم ایران به عنوان سوژه جدید استفاده و کاریکاتور


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

کاریکاتور توهین آمیز رسانه پرتغالی علیه مهدی طارمی/عکس

کاریکاتور توهین آمیز رسانه پرتغالی علیه مهدی طارمی/عکس