مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
چهارشنبه، 5 مرداد 1401 ساعت 09:272022-07-27ورزشي

الزامات و اقتضائات سومین حرم اهل بیت(ع) بودن، در شیراز رعایت نمی شود


معاون شهردار و رییس سازمان فرهنگی، اجتماعی و ورزشی شهرداری شیراز با اشاره به اینکه سومین حرم اهل بیت(ع) ارض مقدس است، گفت: یکی از جدی ترین نقدهای ما نبود پیوست فرهنگی در پروژه های عمرانی و شهرسازی است.

- به گزارش سایت قطره و به نقل ازخبرگزاری فارس از شیراز، مصطفی مشفقیان در نشستی با اعضای هیئت تحریریه خبرگزاری فارس طی گفتگویی تفصیلی درباره مسائل فرهنگی شهر شیراز گفت:برداشت ما از مفهوم سومین حرم اهل بیت(ع) که در سفر مقام معظم رهبری در سال 1387 به شیراز مطرح شد به دست می آید، این است که توجه به حرم اهل بیت(ع) بودن شیراز باید محوریت همه سیاست گذاری ها و برنامه ریزی های فرهنگی و اجتماعی این شهر باشد.

حرم مطهر امروز در بن بست قرار دارد  وی مهم ترین و اولین نکته را سهولت دسترسی مردم به حرم مطهر شاهچراغ(ع) عنوان کرد و اظهار داشت: به سختی افتادن مردم برای دسترسی به حرم مطهر یک معضل جدی است به نوعی که حرم در بن بست قرار گرفته است.

  مشفقیان با تاکید بر اینکه در رویدادهای فرهنگی باید دقت شود اینجا ارض مقدس است و باید اقتضائات سومین حرم اهل بیت(ع) بودن رعایت شود، توضیح داد: یکی از جدی ترین نقدهای ما پیوست فرهنگ نداشتن بسیاری از پروژه های عمرانی و شهرسازی است، به عنوان مثال احداث پل کُشَن و این تقاطع سه سطحی به باغ بانوان مشرف است که باید نسبت به ان دقت شود.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

الزامات و اقتضائات سومین حرم اهل بیت(ع) بودن، در شیراز رعایت نمی شود

الزامات و اقتضائات سومین حرم اهل بیت(ع) بودن، در شیراز رعایت نمی شود