مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
چهارشنبه، 5 مرداد 1401 ساعت 08:272022-07-27سياسي

ماجرای تعطیلی سینماهای باغ کتاب چه بود؟


سخنگوی شورای شهر تهران از پیگیری مسائل حقوقی و مالی برای بازگشایی سینماهای باغ کتاب خبر داد و گفت: می توان سرانه فرهنگی تهران را در سطح ملی بالا برد.

- علیرضا نادعلی، سخنگو و نایب رییس کمیسیون فرهنگی و اجتماعی شورای اسلامی شهر تهران در گفت وگو با خبرنگار شهری خبرگزاری فارس، درباره ظرفیت های فرهنگی شهر تهران، اظهار کرد: ظرفیت های فرهنگی مختلفی در شهر تهران وجود دارند که آماده بهره برداری هستند همچنین اکثر آنها از زمان ریاست آقای قالیباف در شهرداری تهران شناسایی شده است که گاهی با چند درصد تکمیل قابل بهره برداری هستند، این ظرفیت ها در شهرداری تهران در این دوره بازشناسی شده است.

  وی افزود: ما هم در شورا از روز نخست شروع به کار خود، بازبینی های لازم را انجام داده و گزارش های مختلفی را از مدیران قبلی دریافت کرده ایم؛ از دوره سه شهردار قبلی تهران، مجموعه هایی وجود دارند که تنها با چند درصد تکمیل، بکارگیری آن ها می توانست یک سرانه فرهنگی افزوده ای برای آن مناطق داشته باشد که برخی از آن ها در شمار مناطق محروم تهران هستند.

این عضو شورای شهر تهران بیان داشت: ایوان ری در منطقه 20 یکی از مجموعه هایی است که نیاز به تکمیل داشت و همکاران ما امروز در حال تمکیل آن هستند تا به استحصال برسد، یا مجموعه باغ صبا در منطقه 7 در زمان خودش در خاورم


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

ماجرای تعطیلی سینماهای باغ کتاب چه بود؟

ماجرای تعطیلی سینماهای باغ کتاب چه بود؟