مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
چهارشنبه، 5 مرداد 1401 ساعت 07:572022-07-27سياسي

سناریوی استیضاح شهردار ساری با 12 سوال به مرحله دوم رسید


به گزارش سایت قطره و به نقل ازخبرگزاری فارس از ساری، شامگاه سه شنبه چهارم مرداد امسال سی و هفتمین جلسه پارلمان شهری مرکز مازندران به بررسی نامه های رسیده شامل طرح هایی بود که مورد ایراد کمیته انطباق فرمانداری قرار گرفت، پرداخته شد.

کمیته انطباق فرمانداری ساری از طرح تمدید قرارداد با سرمایه گذار زیپ لاین در بوستان ملل، حسابرسی بودجه 1401 شهرداری قبل از اینکه حسابرسی بودجه سال 1400 به اتمام برسد را ایراد گرفت.

رییس مالی شهرداری ساری در توضیح حسابرسی بودجه سال 1400 گفت که انتخاب حسابرس قبل از تفریغ بودجه انجام می شود اما این کار در زمان مشخص انجام نشد این در حالی است که شهرداری در خرداد ماه امسال طرح را تقدیم شورای اسلامی شهر کرد.

یوسف نژاد با بیان اینکه اسناد بودجه سال 1398 هنوز حسابرسی نشد، افزود: در حال حاضر اسناد مالی بودجه سال 1399 و 1400 در حال انجام است.

*شهرداری ساری درحال سندسازی است نایب رییس شورای اسلامی شهر ساری با بیان اینکه شهرداری اعتقادی به کار شورایی ندارد، اظهار کرد: شهرداری ساری هیچ اسنادی را برای حسابرسی به شورای اسلامی شهر نمی دهد.

این عضو شورای اسلامی شهر ساری با صراحت اعلام کرد که شهرداری در حال سندسازی است؛ اسناد مالی شهرداری را بدون حسابرسی هم می پذیریم حتی انحرافات را هم می دانیم کجاست! بنا به گفته اعضای شورای اسلامی شهر سار


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

سناریوی استیضاح شهردار ساری با 12 سوال به مرحله دوم رسید

سناریوی استیضاح شهردار ساری با 12 سوال به مرحله دوم رسید