مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
چهارشنبه، 5 مرداد 1401 ساعت 07:372022-07-27حوادث

امدادرسانی هوایی به سیل زدگان سیستان و بلوچستان


مدیرکل دفتر مدیریت بحران استانداری سیستان و بلوچستان با بیان اینکه فعالیت سامانه مونسون همچنان ادامه دارد از آغاز امداد رسانی هوایی در سطح استان خبر داد.

- به گزارش سایت قطره و به نقل ازتابناک به نقل از مهر از روابط عمومی استانداری سیستان و بلوچستان، علیرضا شهرکی در رابطه با آخرین وضعیت سیلاب در سیستان و بلوچستان اظهار داشت: متأسفانه تاکنون 2 نفر در شهرستان زاهدان جان خودشان را به علت برق گرفتگی از دست دادند، علاوه بر این یک نفر از راهداران نیز در محور ایرانشهر به راسک به علت سانحه ترافیکی جان باخت.

وی با اشاره به ناپدید شدن دختربچه ای در حوزه شهرستان زرآباد افزود: با توجه به اینکه احتمال دارد وی در آبگیری یا هوتکی باشد هنوز از فوت یا پیدا شدن او خبری از سوی فرمانداری زرآباد اعلام نشده است.

مدیرکل دفتر مدیریت بحران استانداری سیستان و بلوچستان تصریح کرد: اکثر راه های فرعی منتهی به رودخانه های اصلی همچون کاجو و جلگه بسته شده است.

وی ادامه داد: خوشبختانه خاموشی حادی در مناطق سیل زده نداریم و تا این لحظه کنترل و مدیریت خوبی در حوزه برق صورت گرفته است.

شهرکی اذعان کرد: بیشترین میزان بارندگی مربوط به شهرستان کنارک با میزان 65 میلی متر بود که خوشبختانه به علت احداث زیرساخت ها و کانال کشی هایی که پیش از این انجام گرفته بود آبگیری معابر را به صورت بح


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

امدادرسانی هوایی به سیل زدگان سیستان و بلوچستان

امدادرسانی هوایی به سیل زدگان سیستان و بلوچستان