مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
سه شنبه، 4 مرداد 1401 ساعت 20:272022-07-26پزشكي

اینستاگرام باعث ایجاد مشکلات خطرناک برای سلامت روان می شود


به گزارش سایت قطره و به نقل ازگروه بین الملل خبرگزاری دانشجو به نقل از سی نت، اینستاگرام از سمت خانواده های آمریکایی متهم شده منجر به عوارض خطرناکی برای سلامت روان از جمله افسردگی، - اینستاگرام از سمت خانواده های آمریکایی متهم شده منجر به عوارض خطرناکی برای سلامت روان از جمله افسردگی، اختلال تغذیه و اقدام به خودکشی می شود.

به گزارش سایت قطره و به نقل ازگروه بین الملل خبرگزاری دانشجو به نقل از سی نت، اینستاگرام از سمت خانواده های آمریکایی متهم شده منجر به عوارض خطرناکی برای سلامت روان از جمله افسردگی، اختلال تغذیه و اقدام به خودکشی می شود.

این شکایات جدیدترین شکایت ها علیه با اینستاگرام هستند.

دو خانواده از ایالت کنتاکی آمریکا، به نمایندگی از قربانیان شبکه های اجتماعی، شکایاتی را علیه متا در دادگاه فدرال کالیفرنیای شمالی تنظیم کردند.

این شکایات، فیس بوک و اینستاگرام را متهم می کنند که حضور و مشارکت کاربران در این شبکه های اجتماعی را بر امنیت آن ها اولویت می دهند و منجر به درگیرشدن در مقایسه مداوم خود با سایرین و ایجاد وابستگی در کاربران شده و آن ها را در معرض تبلیغات با محتوای بسیار خطرناک قرار می دهد.

در این شکایات آمده: متا باوجود اطلاع نسبت به ویژگی هایی ویژگی های خطرناک و مضر اینستاگرام، متا همچنان به اتخاذ تصمیماتی حساب شده بر مبنای هزینه-فایده ادام


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

اینستاگرام باعث ایجاد مشکلات خطرناک برای سلامت روان می شود

اینستاگرام باعث ایجاد مشکلات خطرناک برای سلامت روان می شود