مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
سه شنبه، 4 مرداد 1401 ساعت 19:122022-07-26سياسي

تجدید میثاق رایزنان فرهنگی ایران در 60 کشور جهان با آرمان های امام و رهبری


به گزارش سایت قطره و به نقل ازگروه سیاسی خبرگزاری دانشجو، در جریان برگزاری دهمین اجلاس رایزنان فرهنگی جمهوری اسلامی ایران در خارج از کشور، رایزنان فرهنگی ایران در 60 کشور جهان، - رایزنان فرهنگی جمهوری اسلامی ایران در 60 کشور جهان، با حضور در مرقد مطهر امام خمینی (ره) با آرمان های امام راحل و مقام معظم رهبری تجدید میثاق کردند.

به گزارش سایت قطره و به نقل ازگروه سیاسی خبرگزاری دانشجو، در جریان برگزاری دهمین اجلاس رایزنان فرهنگی جمهوری اسلامی ایران در خارج از کشور، رایزنان فرهنگی ایران در 60 کشور جهان، پیش از ظهر امروز با حضور در حرم مطهر بنیانگذار فقید جمهوری اسلامی ایران و قرائت فاتحه، با آرمان های امام راحل و مقام معظم رهبری (مدظله العالی) تجدید بیعت کردند.

در این مراسم که حجت الاسلام محمدمهدی ایمانی پور رییس سازمان فرهنگ و ارتباطات اسلامی، معاونین، مدیران و کارشناسان فرهنگی این سازمان حضور داشتند، حاضران با نثار گل به مقام شامخ امام خمینی (ره) ادای احترام کردند.

* مکتب امام خمینی (ره) همواره زنده است حجت الاسلام ایمانی پور با بیان اینکه رایزنان فرهنگی جمهوری اسلامی ایران، سربازان جبهه فرهنگی انقلاب در خطوط مقدم در خارج از کشور هستند، اظهارداشت: ترویج آرمان ها، افکار و باور های امام خمینی (ره) از مأموریت های سازمان فرهنگ و ارتباطات اسلامی و رایزنان فرهنگ


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

تجدید میثاق رایزنان فرهنگی ایران در 60 کشور جهان با آرمان های امام و رهبری

تجدید میثاق رایزنان فرهنگی ایران در 60 کشور جهان با آرمان های امام و رهبری