مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
سه شنبه، 4 مرداد 1401 ساعت 17:172022-07-26سياسي

تجدید میثاق رایزنان فرهنگی با آرمان های امام راحل


به گزارش سایت قطره و به نقل ازخبرگزاری فارس از تهران، مراسم تجدید میثاق و پیمان رایزنان فرهنگی جمهوری اسلامی ایران در خارج از کشور و جمعی از مسئولان سازمان فرهنگ و ارتباطات اسلامی با آرمان های امام خمینی(ره) در حرم بنیانگذار جمهوری اسلامی برگزار شد.

  حجت الاسلام والمسلمین محمدمهدی ایمانی پور عضو شورای عالی انقلاب فرهنگی در این مراسم، با اشاره به تجدید میثاق رایزنان فرهنگی 60 کشور دنیا با آرمان های امام راحل، اظهار کرد: رایزنان فرهنگی امروز و در خلال برنامه های دهمین اجلاس رایزنان فرهنگی ایران در خارج از کشور با حضور در حرم مطهر امام راحل(ره) بار دیگر با آرمان های ایشان و انقلاب اسلامی تجدید میثاق می کنند.

وی همچنین با تبیین و تشریح ابعاد والای شخصیتی امام راحل، ترویج آرمان ها، افکار و باورهای امام خمینی(ره) را از مآموریت های سازمان فرهنگ و ارتباطات اسلامی و رایزنان فرهنگی کشورمان دانست و افزود: رایزنان فرهنگی جمهوری اسلامی ایران، سرباران جبهه فرهنگی انقلاب در خطوط مقدم در خارج از کشور هستند.

عضو شورای عالی انقلاب فرهنگی در عین حال، تصریح کرد: شناخت منظومه فکری حضرت امام(ره) و اشاعه آن در خارج از کشور یکی از وظایف مهم رایزنان فرهنگی است که همواره نسبت بدان تأکید داریم.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

تجدید میثاق رایزنان فرهنگی با آرمان های امام راحل

تجدید میثاق رایزنان فرهنگی با آرمان های امام راحل