مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
سه شنبه، 4 مرداد 1401 ساعت 17:172022-07-26سياسي

حجت الاسلام قدرت الله خرمروز درگذشت پدر شهید والامقام هژیر افروزه پور را تسلیت گفت


نماینده ولی فقیه در بنیاد شهید و امور ایثارگران کهگیلویه وبویراحمد درگذشت پدر شهید والامقام هژیر افروزه پور را تسلیت گفت.

- به گزارش سایت قطره و به نقل ازخبرگزاری فارس از کهگیلویه، شهید هژیر افروزه پور متولد 1343 از روستای تل بابینه دهدشت، عشق به خدا در قلب او رسوخ کرده بود و آرزوی زیارت کربلا را می کرد، تا اینکه در سال 1361 خود را آماده نبرد حق علیه باطل نمود با ثبت نام در بسیج سپاه پاسداران انقلاب اسلامی دهدشت خود را برای رزمی بی امان جنگ هشت سال دفاع مقدس آماده کرد.

این شهید والامقام سرانجام روز 27 اردیبهشت 62 در حال نبرد با ضدانقلابیون کردستان به درجه رفیع شهادت نایل آمد و در زادگاهش به خاک سپرده شد.

حاج موسی افروزه پور پدر این شهید والامقام بعد از سال ها امروز  4مرداد 1401 به فرزند شهیدش پیوست.

در همین راستا مسئول نماینده ولی فقیه در بنیاد شهید کهگیلویه وبویراحمد با صدور پیامی درگذشت این پدر شهید والامقام را تسلیت گفت.

در متن پیام تسلیت حجت الاسلام قدرت الله خرمروز آمده است: بسم الله الرحمن الرحیم و بشر الصابرین الذین اذا اصابتهم مصیبه قالوا انا لله و انا الیه راجعون.

خانواده محترم شهید والامقام افروزه پور، خبر درگذشت مرحوم مغفور شادروان حاج موسی افروزه پور پدر شهید گرانقدر هژیر افروزه پور شخصیتی سخن مهربان که همواره در ذهن عموم مردم به ع


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

حجت الاسلام قدرت الله خرمروز درگذشت پدر شهید والامقام هژیر افروزه پور را تسلیت گفت

حجت الاسلام قدرت الله خرمروز درگذشت پدر شهید والامقام هژیر افروزه پور را تسلیت گفت