مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
سه شنبه، 4 مرداد 1401 ساعت 17:072022-07-26حوادث

گفت ‍وگوی فارس با راننده ای که با بلدوزرش ناجی سیل زدگان شد


به گزارش سایت قطره و به نقل ازخبرگزاری فارس از زاهدان، به دنبال بارندگی ها بر خلاف هشدارهایی که داده شده بود که مردم و کودکان از تردد در حاشیه رودخانه ها خودداری کنند اما بازهم به هر دلیل شاهد تردد و گرفتار شدن تعدادی از مردم در سیلاب بودیم.

به طوریکه 5 کودک در رود گویمرک روستای نسکند شهرستان سرباز گرفتار شدند، که در نهایت یکی از مردم بومی با بلدوزری که داشت به کمک آنها شتافته و آنها را از خطر غرق شدگی نجات داد.

علی نَسکند مرد میانسالی است که ناجی 5 کودک گرفتار در سیلاب جاری شد، خوشبختانه موفق شدیم او را از طریق فرماندار و اهالی روستا پیدا کنیم و به صورت تلفنی ماجرا را جویا شویم.

او می گوید روز گذشته هنگام بارندگی ها در روستایی دیگر مستقر بودیم وقتی که بارندگی شروع شد و رودخانه طغیان کرد از اهالی روستا شنیدم که چند کودک و سرنشینان یک خودرو در سیلاب گرفتار شده اند.

    بلدوزر را روشن کردم و با احتیاط راهی نقطه ای که کودکان گرفتار شده بودند شدم، حدودا 10 دقیقه ای طول کشید، بچه ها بسیار ترسیده بودند و اقوام و آشنایانشان از  اشیه رودخانه فریاد میزدند و به آنها امید می دادند که به زودی نجاتشان می دهند اطرافشان را آب گرفته بود و جایی برای پا گذاشتن نبود، استرس خانواده و و بچه ها را که دیدم خودم را سریعا به آنها رسانده و سوارشان کردم و خداراشکر به سلا


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

گفت ‍وگوی فارس با راننده ای که با بلدوزرش ناجی سیل زدگان شد

گفت ‍وگوی فارس با راننده ای که با بلدوزرش ناجی سیل زدگان شد