مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
سه شنبه، 4 مرداد 1401 ساعت 16:472022-07-26سياسي

اظهارنامه فریمن به یک ادعای سرقت هنری


چندی پیش اظهارات علی بیرنگ آهنگساز موسیقی کلاسیک راجع به یک مورد ادعای سرقت هنری منتشر شد.

حالا طرفی که ادعای سرقت ادبی درباره او مطرح شده، جوابیه ای را در قالب یک اظهارنامه قضایی در اختیار خبرگزاری فارس قرار داده و این رسانه بنابر رسالت بی طرفی خود، - آهنگساز موسیقی کلاسیک راجع به یک مورد ادعای سرقت هنری منتشر شد.

حالا طرفی که ادعای سرقت ادبی درباره او مطرح شده، جوابیه ای را در قالب یک اظهارنامه قضایی در اختیار خبرگزاری فارس قرار داده و این رسانه بنابر رسالت بی طرفی خود، اظهارنامه مذکور را منتشر می کند.

اصل ماجرا از زبان علی بیرنگ به این قرار است که آقای فریمن پیشنهاد ساخت اثری بین المللی به ایشان می دهد که قرار است در این اثر که با موضوع پساکرونا است، آلبانو خواننده شهیر ایتالیایی هم خوانندگی کند.

بعد که آقای بیرنگ آهنگ را می سازد و تمام پروژه و لاین های صوتی را در اختیاز آقای فریمن قرار می دهد و از آن پس منتظر ادامه کار می شود، اما آنطور که انتظار دارد در ادامه کار او را دخیل نمی کنند و بعد که ویدیوی آهنگ بدون حضور و اذن علی بیرنگ که خالق اصلی آهنگ است، بیرون می آید، آقای بیرنگ اینچنین تلقی می کند که اثری از او به عنوان خالق اثر دیده نمی شود بلکه تنها به صورت جزیی و بدون ذکر نام او به عنوان آهنگساز اثر، و اینکه در مراحل


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

اظهارنامه فریمن به یک ادعای سرقت هنری

اظهارنامه فریمن به یک ادعای سرقت هنری