مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
سه شنبه، 4 مرداد 1401 ساعت 16:372022-07-26بين الملل

همبستگی بحرینی ها با مسئولی که به خاطر دست ندادن با صهیونیست ها برکنار شد


فعالان مجازی بحرینی در کمپینی با رییس سابق اداره فرهنگ و آثار باستانی بحرین که به دست ندادن با سفیر رژیم تل آویو برکنار شده بود، اعلام همبستگی کردند.

- به گزارش سایت قطره و به نقل ازگروه بین الملل خبرگزاری فارس، فعالان مجازی بحرینی امروز (سه شنبه) با می بنت محمد آل خلیفه مقام برکنار شده بحرینی اعلام همبستگی کردند.

به نوشته وبگاه الخلیج آنلاین، می بنت محمد آل خلیفه که از 20 سال پیش رییس اداره فرهنگ و آثار باستانی بحرین بود، به دلیل دست ندادن با سفیر رژیم صهیونیستی در یک مراسم، در 21 ماه جولای (30 تیر) به دستور پادشاه بحرین از مقام خود برکنار شد.

اقدامی که سر و صدای زیادی در جهان عرب به پا کرده است.

از این رو بحرینی ها با هشتگ #شکرا_می از موضع وی اعلام حمایت کرده و اقدام  او را در مواجهه با سفیر رژیم تل اویو ستودند و محمد العثمان وکیل بحرینی در توییت خود او را نماد فرهنگ عربی توصیف کرد.

  جنبش حماس نیز روز یکشنبه موضع می بنت محمد آل خلیفه رییس اداره فرهنگ و آثار باستانی بحرین مبنی بر خودداری از دست دادن با ایتان ناییه سفیر رژیم صهیونیستی را ستود.

حماس این اقدام مقام مذکور بحرینی را بیانگر واقعیت موضع ملت اصیل بحرین در حمایت از حق فلسطینیان و مخالفت با ادغام رژیم اشغالگر در منطقه به عنوان دشمن مرکزی، دانست.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

همبستگی بحرینی ها با مسئولی که به خاطر دست ندادن با صهیونیست ها برکنار شد

همبستگی بحرینی ها با مسئولی که به خاطر دست ندادن با صهیونیست ها برکنار شد