مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
سه شنبه، 4 مرداد 1401 ساعت 16:322022-07-26حوادث

دستگیری سارق حرفه ای خودرو های ال 90 با 10 فقره سرقت در طرقبه شاندیز


شاندیز از دستگیری سارق حرفه ای خودرو با بیش از 10 فقره سرقت و کشف 2 دستگاه خودرو سرقتی ال 90 دراین شهرستان خبر داد.

- سرهنگ بهنام اویسی فرمانده انتظامی شهرستان طرقبه- شاندیز در گفت و گو با خبرنگار خبرگزاری فارس در طرقبه- شاندیز در تشریح این خبر بیان کرد: در پی وقوع 2 فقره سرقت خودرو از مسافرین در مناطق گردشگری شهرستان طرقبه- شاندیز، تحقیقات ویژه پلیس به منظور شناسایی و دستگیری سارق یا سارقین احتمالی در دستور کار پلیس آگاهی قرار گرفت.

وی تصریح کرد: کارآگاهان پلیس آگاهی با انجام اقدامات پیچیده فنی و پلیسی موفق شدند یکی از متهمین به سرقت را که با یک دستگاه خودرو ال 90 در حال تردد بود شناسایی و او را در عملیاتی غافلگیرانه دستگیر کنند.

فرمانده انتظامی شهرستان طرقبه- شاندیز افزود: متهم دستگیر شده که در ابتدا منکر هرگونه سرقت بود در مواجه با ادله و مستندات پلیس، لب به اعتراف گشود و عنوان داشت با کمک یکی دیگر از همدستانش سوژه های خود را که اکثرا زائران و مسافران بودند شناسایی و خودرو ها را به  سرقت می بردند و پس از انتقال به خارج از شهر وسایل و قطعات آن را  باز کرده و خودرو را  رها می نمودند.

اویسی اظهار کرد: مامورین پلیس آگاهی موفق شدند با تحقیقات گسترده و اعتراف متهم، منزل  یکی از متهمین را که محل دپو اقلام سرقتی بود  شناسایی و با هم


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

دستگیری سارق حرفه ای خودرو های ال 90 با 10 فقره سرقت در طرقبه شاندیز

دستگیری سارق حرفه ای خودرو های ال 90 با 10 فقره سرقت در طرقبه شاندیز