مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
سه شنبه، 4 مرداد 1401 ساعت 16:022022-07-26فرهنگي

واکنش جلال مقامی به بازتاب سخنانش


به گزارش سایت قطره و به نقل ازگروه فرهنگی خبرگزاری دانشجو به نقل از روابط عمومی استودیو هشت ، جلال مقامی مجری، مدیر دوبلاژ و برنامه ساز پیشکسوت رادیو و تلویزیون شب گذشته سوم مرداد در گفتگو با برنامه استودیو هشت رادیو نمایش درباره مشکلات خود در تهیه دارو سخن گفت و بیان کرد: - جلال مقامی در گفتگو با رادیو نمایش با اشاره به مباحثی که درباره هزینه داروهایش مطرح شد بیان کرد که این روز ها خیلی ها با این مشکلات دارویی درگیر هستند.

به گزارش سایت قطره و به نقل ازگروه فرهنگی خبرگزاری دانشجو به نقل از روابط عمومی استودیو هشت ، جلال مقامی مجری، مدیر دوبلاژ و برنامه ساز پیشکسوت رادیو و تلویزیون شب گذشته سوم مرداد در گفتگو با برنامه استودیو هشت رادیو نمایش درباره مشکلات خود در تهیه دارو سخن گفت و بیان کرد: امیدوارم هیچکس هیچ گاه به دارو نیاز پیدا نکند، چون دارو ها خیلی گران است.

من این روز ها روزی 10 قرص می خورم و شاید ماهی حداقل یک و نیم میلیون هزینه دارو می کنم و نه اینکه فقط من باشم خیلی ها درگیر این مشکلات هستند و من یکی از آن ها هستم.

وی در پاسخ به اینکه چگونه امرار معاش می کند گفت: مبلغی از تامین اجتماعی می گیرم و ماهانه ای هم از تلویزیون می گرفتم که نمی دانم چه مشکلی در دریافت آن به وجود آمد که البته درست می شود.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

واکنش جلال مقامی به بازتاب سخنانش

واکنش جلال مقامی به بازتاب سخنانش