مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
سه شنبه، 4 مرداد 1401 ساعت 15:322022-07-26اقتصادي

اجرای 130 پروژه عمرانی برق رسانی در گرمسار


مدیر توزیع برق شهرستان گرمسار گفت: امسال 130 پروژه عمرانی برق رسانی در این شهرستان اجرا شد.

- به گزارش سایت قطره و به نقل ازخبرگزاری فارس از سمنان، رحمان اشرفی، مدیر توزیع برق شهرستان گرمسار بعد از ظهر امروز در گفت وگو با خبرنگاران اظهار کرد: از ابتدای سال 1401 تاکنون، 130 پروژه عمرانی برق رسانی برای توسعه زیرساخت های برق رسانی این شهرستان با صرف اعتباری به مبلغ 13 میلیارد و 33 میلیون ریال اجرا شده است.

وی افزود: به منظور تغذیه برق مشترکان جدید شهرستان گرمسار، 14 ایستگاه هوایی توزیع برق با ظرفیت سه هزار و 55 کیلوولت آمپر نصب و بهره برداری شد.

مدیر توزیع برق شهرستان گرمسار بیان کرد: از آغاز سال جاری تا زمان حاضر، برای تأمین برق اشتراک های جدید، سه هزار و 406 متر شبکه فشار ضعیف و فشار متوسط احداث شده است.

 اشرفی ادامه داد: در راستای پروژه کاهش تلفات انرژی الکتریکی، دو هزار متر کابل خودنگهدار در نقاط مختلف شهرستان گرمسار به اجرا درآمده است.

وی تصریح کرد: به منظور حفظ و نگهداری و ارتقای پایداری خطوط برق رسانی، عملیات اصلاح هفت هزار و 543 متر شبکه توزیع برق به اجرا درآمده است.

مدیر توزیع برق شهرستان گرمسار خاطرنشان کرد: برای مشارکت در برنامه های گذر از پیک تابستان امسال، 137 اشتراک صنعتی، کشاورزی و جایگاه سی ان جی با این مدیریت تفاهم نامه همکاری منعقد کرده ان


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

اجرای 130 پروژه عمرانی برق رسانی در گرمسار

اجرای 130 پروژه عمرانی برق رسانی در گرمسار