مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
سه شنبه، 4 مرداد 1401 ساعت 15:272022-07-26حوادث

اعضای باند آدم ربایان و سارقان مسلح در شیراز دستگیر شدند


فرمانده انتظامی استان از دستگیری 3 نفر از اعضای باند آدم ربایان و سارقان مسلح در شهر شیراز خبر داد.

- به گزارش سایت قطره و به نقل ازخبرگزاری فارس از شیراز، سردار رهام بخش حبیبی در این باره اظهار داشت: در پی وقوع یک فقره آدم ربایی و سرقت مسلحانه در یکی از خیابان های شهر شیراز، پیگیری موضوع به صورت ویژه در دستور کار کارآگاهان پلیس آگاهی استان فارس قرار گرفت.

وی افزود: کارآگاهان اداره مبارزه با جرائم جنایی با بررسی اظهارت شاکی و بررسی صحنه وقوع جرم متوجه شدند صاحب یک مغازه صرافی در حالی که با راننده اش در حال حرکت در یکی از خیابان های سطح شهر شیراز بوده اند، توسط 3 سرنشین یک خودرو سمند و با تهدید یک قبضه سلاح کلت کمری مورد ضرب و شتم و ربایش قرار گرفته اند.

فرمانده انتظامی استان فارس گفت: در بررسی های انجام گرفته مشخص شد مبلغ 6 هزار د لار که همراه فرد شاکی بوده است نیز توسط سارقان به سرقت رفته و آدم ربایان با تهدید وی را مجبور کرده اند که طی تماس تلفنی، دوستش تعداد 100 سکه طلا را جهت آزادی وی به محل اعلامی بیاورد که آدم ربایان پس از تحویل سکه ها، فرد شاکی و دوستش را رها و با خودرو وی از محل متواری شده اند.

سردار حبیبی تصریح کرد: با انجام اقدامات شبانه روزی و کارهای اطلاعاتی گسترده، کارآگاهان پلیس آگاهی کمتر از 72 ساعت، 3 متهم این پرونده را شناسایی و در یک


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

اعضای باند آدم ربایان و سارقان مسلح در شیراز دستگیر شدند

اعضای باند آدم ربایان و سارقان مسلح در شیراز دستگیر شدند