مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
سه شنبه، 4 مرداد 1401 ساعت 14:122022-07-26اجتماعي

هشدار جدی به مردم شهرستان دنا در ستاد بحران/کوهنوردی ممنوع؛ خطر رد ساحل رود بشار


در نشست ستاد بحران شهرستان دنا نسبت به بارندگی های سیل آسای چند روز آینده هشدار جدی داده شد.

- به گزارش سایت قطره و به نقل ازخبرگزاری فارس از سی سخت، جلسه ستاد بحران به دستور فرماندار دنا جهت آمادگی دستگاههای خدمات رسان برای مقابله با خطرات احتمالی بارندگی پایان هفته برگزار شد.

فرماندار دنا در جلسه ستاد مدیریت بحران این شهرستان بر آماده باش کامل دستگاه های اجرایی و خدمات رسان و همچنین مردم و شهروندان در خصوص پیش بینی های هواشناسی هشدار داد و گفت: با توجه به اعلام وقوع بارندگی شدید توسط اداره کل هواشناسی دستگاه های اجرایی عضو شورای هماهنگی مدیریت بحران این شهرستان باید در آماده باش کامل باشند.

رییس ستاد بحران شهرستان دنا اظهار داشت: تمامی مرخصی ها و ماموریت های مدیران شهرستان تا اطلاع بعدی لغو است و دستگاه های مربوطه با پشتیبانی ادارات استانی خود آمادگی کامل برای مقابله با بحران پیش روی را داشته باشند.

فرماندار دنا با تاکید بر اینکه شهروندان از حضور در تفرجگاه ها و تردد و اسکان در حاشیه رودخانه ها به طور جد پرهیز کنند گفت: مردم با رعایت اصول ایمنی به دستگاه های امدادگر و خدمات رسان کمک کنند و از صعود به ارتفاعات، پارک خودرو در اطراف درختان فرسوده، حضور در تفرجگاه ها، اتراق در حاشیه  رودخانه ها خصوصا رودخانه بشار دوری کنند.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

هشدار جدی به مردم شهرستان دنا در ستاد بحران/کوهنوردی ممنوع؛ خطر رد ساحل رود بشار

هشدار جدی به مردم شهرستان دنا در ستاد بحران/کوهنوردی ممنوع؛ خطر رد ساحل رود بشار