مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
سه شنبه، 4 مرداد 1401 ساعت 13:422022-07-26سياسي

امام جمعه بیرجند: هدف دشمن ضربه زدن به اصل انقلاب است


نماینده ولی فقیه در خراسان جنوبی با بیان اینکه امروز تمام کُفر در جنگ تمام دست به گریبان اسلام هستند، گفت: امروز مردم جهان به ارزش های انقلاب اسلامی پی برده اند و غرب به خاطر رسوایی لیبرال دموکراسی در صحنه افکار عمومی و در مسائل علمی و اقتصادی حرفی برای گفتن ندارد.

- به گزارش سایت قطره و به نقل ازخبرگزاری فارس از بیرجند، آیت الله سیدعلیرضا عبادی  امروز در دیدار با جمعی از بانوان فعال مکتب نرجس(ع) بیرجند اظهار داشت: خدا را شاکر باشید که در این شرایط آخرالزمانی و سرگردانی بشر چه در مسائل نظری و عقیدتی به شما عنایاتی داده است.

نماینده ولی فقیه در خراسان جنوبی با بیان اینکه نیازهای معنوی بالاترین نیاز انسان است، افزود: راه خوبی را پیش گرفته اید که مورد رضایت خداوند و حجتش و نظام و ولی امر است و بدانید که اولویت ها هر روز فرق می کند.

وی با اشاره به اینکه تمام کفر در یک جنگ تمام عیار دست به گریبان دین اسلام هستند، گفت: دشمن همواره سعی می کند تا به اسلام و نظام جمهوری اسلامی ضربه بزند و با ما کاری ندارد و اسلام را نشانه گرفته است.

آیت الله عبادی در خصوص تهاجم فرهنگی عنوان کرد: تهاجم فرهنگی بالاترین تهاجم ها است و دشمن بیش از هر چیز بر روی جنگ فرهنگی سرمایه گذاری کرده است تا بتواند ذهن جوانان و نوجوانان ما را تصرف کند.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

امام جمعه بیرجند: هدف دشمن ضربه زدن به اصل انقلاب است

امام جمعه بیرجند: هدف دشمن ضربه زدن به اصل انقلاب است