مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
سه شنبه، 4 مرداد 1401 ساعت 13:322022-07-26پزشكي

عوارض عیوب انکساری در کودکان/ ‏ والدین به تنبلی چشم کودکان توجه کنند


به گزارش سایت قطره و به نقل ازگروه اجتماعی خبرگزاری دانشجو، پیام نبوتی دبیر علمی بیست و چهارمین کنگره سراسری انجمن علمی اپتومتری ایران اظهار داشت: عیوب انکساری در کودکان اعم از نزدیک بینی، - دبیر علمی بیست و چهارمین کنگره سراسری انجمن علمی اپتومتری ایران نسبت به عوارض عیوب انکساری در کودکان هشدار داد و گفت: عیوب انکساری بر عملکرد تحصیلی کودکان تأثیر منفی بر جای می گذارد.

به گزارش سایت قطره و به نقل ازگروه اجتماعی خبرگزاری دانشجو، پیام نبوتی دبیر علمی بیست و چهارمین کنگره سراسری انجمن علمی اپتومتری ایران اظهار داشت: عیوب انکساری در کودکان اعم از نزدیک بینی، دوربینی و آستیگماتیسم بر عملکرد تحصیلی کودکان در دوران مدرسه آثار منفی قابل توجهی دارند.

مدیر کمیته آموزش و پژوهش انجمن علمی اپتومتری ایران، با عنوان این مطلب که کودکان مبتلا به نزدیک بینی و آستیگماتیسم غالباً در دید دور و هنگام مشاهده کلمات روی تخته دچار مشکل می شوند، افزود: کودکان دوربین عمدتاً در کار نزدیک چشمی مشکل پیدا می کنند.

دبیر علمی بیست و چهارمین کنگره سراسری انجمن علمی اپتومتری ایران ادامه داد: یکی دیگر از مشکلات رایج بینایی در سنین کودکی، تنبلی چشم یا آمبلیوپی است که در صورت عدم تشخیص و درمان به موقع می تواند به اختلال بینایی دائمی منتهی گردد.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

عوارض عیوب انکساری در کودکان/ ‏ والدین به تنبلی چشم کودکان توجه کنند

عوارض عیوب انکساری در کودکان/ ‏ والدین به تنبلی چشم کودکان توجه کنند