مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
سه شنبه، 4 مرداد 1401 ساعت 13:322022-07-26دانش

افزایش رقابت پذیری محصولات دانش بنیان با کیفیت


به گزارش سایت قطره و به نقل ازگروه دانشگاه خبرگزاری دانشجو، سید حسین صفوی رییس هیئت امنای صرفه جویی ارزی در معالجه بیماران عنوان کرد: هیئت امنای صرفه جویی ارزی به عنوان یکی از تأمین کننده های اصلی وزارت بهداشت همیشه حمایت از تولید شرکت های تجهیزات پزشکی را در دستور کار قرار .

- رییس هیئت امنای صرفه جویی ارزی گفت: با افزایش ضرایب امتیاز دهی به محصولات دانش بنیان، زمینه رقابت پذیری شرکت های این حوزه تقویت می شود.

به گزارش سایت قطره و به نقل ازگروه دانشگاه خبرگزاری دانشجو، سید حسین صفوی رییس هیئت امنای صرفه جویی ارزی در معالجه بیماران عنوان کرد: هیئت امنای صرفه جویی ارزی به عنوان یکی از تأمین کننده های اصلی وزارت بهداشت همیشه حمایت از تولید شرکت های تجهیزات پزشکی را در دستور کار قرار داده و زمینه رقابت پذیری محصولات دانش بنیان با کیفیت را فراهم کرده است.

صفوی با بیان این مطلب که بیش از 95 درصد از محصولات خریداری و توزیع شده برای تجهیز بیمارستان های تازه احداث از محصولات با کیفیت تولید داخل است، افزود: گردش کار برای محصولات شرکت هایی که در مراحل اخذ مجوز و تاییدیه هستند، انجام می دهیم و خرید های اولیه از محصولات دانش بنیان را در دستور کار داریم.

رییس هیئت امنای صرفه جویی ارزی اظهار کرد: با توجه به شعار سال؛ تولید،اشتغال زایی و دانش بنیان اقدام به تشویق و افزایش ا


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

افزایش رقابت پذیری محصولات دانش بنیان با کیفیت

افزایش رقابت پذیری محصولات دانش بنیان با کیفیت