مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
سه شنبه، 4 مرداد 1401 ساعت 12:122022-07-26دانش

استاد دانشگاه شیراز برگزیده ایرانی جایزه کامستک شد


از دکتر اسمعیل قوانلو، عضو هیأت علمی بخش مهندسی مکانیک دانشگاه شیراز به عنوان برگزیده ایرانی جایزه کامستک تقدیر شد - به گزارش سایت قطره و به نقل ازخبرگزاری فارس از شیراز، در آیین تجلیل از مقام علمی برگزیدگان کمیته ی دائمی همکاری های علمی و فناوری سازمان همکاری اسلامی (کامستک)، از دکتر اسمعیل قوانلو، عضو هیأت علمی بخش مهندسی مکانیک دانشگاه شیراز به عنوان برگزیده ایرانی جایزه کامستک تقدیر شد.

دکتر وحید حدادی اصل در آیین تجلیل از مقام علمی برگزیدگان ایرانی جوایز کامستک، اعمال تحریم علیه ایران را مانع اصلی در همکاری ها با کامستک (کمیته دائمی همکاری های علمی و فناوری سازمان همکاری اسلامی) دانست و گفت: سه شبکه کامستک شامل شبکه نانوفناوری، پارک های علم و فناوری و دانشگاه های مجازی جهان اسلام در ایران فعالیت دارند.

رییس مرکز همکاری های علمی و بین المللی وزارت علوم تاکید کرد: فعالیت سه شبکه کامستک در ایران بسیار با اهمیت است، سیاست ایران همکاری جدی با کامستک است و کسب جایزه این سازمان توسط دانشمندان خودرا یک افتخار می دانیم.

قائم مقام وزیر علوم در امور بین الملل اظهار داشت: اساتید و دانشجویان بسیاری از ایران با کامستک همکاری دارند و در حال حاضر نیز اساتیدی از ایران توانستند جوایز کمیته دائمی همکاری های علمی و فناوری سازمان همکاری اسلامی را ک


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

استاد دانشگاه شیراز برگزیده ایرانی جایزه کامستک شد

استاد دانشگاه شیراز برگزیده ایرانی جایزه کامستک شد