مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
سه شنبه، 4 مرداد 1401 ساعت 11:472022-07-26سياسي

تکمیل پروژه جاده الموت_تنکابن نیازمند مساعدت مالی است


فرمانده سپاه صاحب الامر(عج) استان قزوین گفت: در سفر ریاست جمهوری، اعتباری برای پروژه جاده الموت به تنکابن تعیین شد و اگر این پروژه مستمرا ادامه نیابد، - به گزارش سایت قطره و به نقل ازخبرگزاری فارس از قزوین، پیش از ظهر امروز جلسه هماهنگی و پشتیبانی اجرای مأموریت های قرارگاه بسیج سازندگی و محرومیت زایی استان و اقتصاد مقاومتی با حضور سردار حزنی دبیر قرارگاه محرومیت زدایی کل سپاه پاسداران، سردار رستمعلی رفیعی آتانی فرمانده سپاه صاحب الامر(عج) استان قزوین در محل قرارگاه خاتم الانبیا سپاه پاسداران برگزار شد.

سردار رستمعلی رفیعی آتانی در این جلسه با اشاره به فعالیت قرارگاه خاتم الانبیا(ص) سپاه پاسداران بیان کرد:  خدمات ارائه شده از سوی قرارگاه خاتم الانبیا(ص)، باعث افتخار همه ماست و آنچه افتخار آمیزتر است بالا بودن پرچم قرارگاه مزین به نام سپاه پاسداران است.

وی گفت: هر کجا سخنی از پیشرفت و آبادانی در عرصه های توسعه و محرومیت زدایی است نام پرافتخار قرارگاه خاتم الانبیا(ص) می درخشد و خدمات گسترده قرارگاه خاتم الانبیا برای مردم امیدآفرین است.

فرمانده سپاه صاحب الامر(عج) استان قزوین اظهار کرد: امروز همه به سپاه امید دارند و با نگاهی به خدمات ارائه شده در جامعه این مصداق وجود دارد که سپاه برای خدمت به مردم آمده و این باور در مردم شکل گرفته که سپاه


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

تکمیل پروژه جاده الموت_تنکابن نیازمند مساعدت مالی است

تکمیل پروژه جاده الموت_تنکابن نیازمند مساعدت مالی است