مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
سه شنبه، 4 مرداد 1401 ساعت 11:372022-07-26اقتصادي

نظارت بر کیفیت شیرخام تشدید می شود


مدیرکل دامپزشکی چهارمحال و بختیاری گفت: اولین جلسه کمیته استانی«بهبود کیفیت شیر خام» در سال جاری برگزار شد و نظارت بر بهبود شرایط بهداشتی در زنجیره تولید شیر در دستورکار قرار گرفت.

- محمد اسدی امروز در گفت وگو با خبرنگار فارس در شهرکرد گفت: شیر ماده غذایی با پروتیین های مختلف است که شرایط و محل نگهداری این ماده مهم است که هرچه بهداشت در این شرایط افزایش یابد میکروب های کمتری وارد این ماده غذایی می شود.

مدیرکل دامپزشکی چهارمحال وبختیاری افزود: چند روز گذشته اولین جلسه کمیته استانی بهبود کیفیت شیر خام در سال جاری برگزار شد البته این کمیته چندسالی است که تشکیل و هر دو ماه یک بار برگزار و دستورالعمل های نظارت بر شیرخام در دستگاه های متولی بررسی می شود.

وی ادامه داد: شیرخام یک موضوع فرابخشی است و خاص یک سازمان خاص نیست جهادکشاورزی به عنوان دستگاه مادر و دستگاه های دیگر مانند دامپزشکی، صنعت معدن و تجارت، اتاق اصناف و اتحادیه ها، مدیر صنایع تبدیلی و معاونت های دیگر به عنوان عضو در این کمیته هستند و وظیفه نظارت بر کیفیت شیر در زنجیره تولید را دارند.

اسدی  بیان داشت: هر دستگاه در جایگاه خود بر روند تولید نظارت می کند و اگر مواردی با ضوابط مغایرت داشت برخورد قضایی و قانونی انجام می شود و در مرحله اول تذکرات ارائه می شود و در صورت


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

نظارت بر کیفیت شیرخام تشدید می شود

نظارت بر کیفیت شیرخام تشدید می شود