مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
سه شنبه، 4 مرداد 1401 ساعت 11:122022-07-26اجتماعي

14 درصد آموزش های مهارتی دولت مختص به آسیب دیدگان خراسان رضوی است


مدیرکل آموزش فنی و حرفه ای خراسان رضوی گفت: 14 درصد آموزشهای مهارتی دولتی در استان به هفت گروه آسیب دیده اجتماعی ارائه می شود که این درصد در کلانشهر مشهد بیش از 30 درصد است.

- به گزارش سایت قطره و به نقل ازخبرگزاری فارس از مشهد به نقل از اداره کل آموزش فنی و حرفه ای استان خراسان رضوی، افشین رحیمی اظهار کرد: این هفت گروه آسیب دیدگان اجتماعی در استان شامل زنان خیابانی، معتادان بهبود یافته، زنان سرپرست خانوار، کودکان کار، متکدیان، زندانیان و ساکنان حاشیه شهرها می شوند که در بخشهای مختلف آموزشهای مهارتی به این گروهها ارائه می شود.

مدیرکل فنی و حرفه ای خراسان رضوی با بیان اینکه برخورداری از مهارت فنی موجب پیش رو قرار گرفتن فرصتهای شغلی برای فرد و فاصله گرفتن او از آسیب و موجب توانمندی فرد در گذر زمان می شود، گفت: به عنوان مثال طبق گزارش سازمان زندانها، 95 درصد زندانیان آموزش دیده مهارتی دیگر به زندان باز نگشته اند و این به معنای تاثیر قابل توجه آموزشهای مهارتی در توانمندسازی افراد و خودکفایی آنهاست.

رحیمی افزود: طی یک سال گذشته 132 هزار نفر در استان آموزشهای مهارتی دریافت کرده اند که بیش از50 هزار نفر از این شمار در بخش دولتی تحت پوشش آموزش بوده اند.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

14 درصد آموزش های مهارتی دولت مختص به آسیب دیدگان خراسان رضوی است

14 درصد آموزش های مهارتی دولت مختص به آسیب دیدگان خراسان رضوی است