مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
سه شنبه، 4 مرداد 1401 ساعت 10:572022-07-26سياسي

ضرورت عقد تفاهم نامه شرکت های تاکسی اینترنتی با شهرداری ها


سخنگوی شورای اسلامی شهر ارومیه با اشاره به اینکه در حال حاضر هیچ گونه تفاوتی در خصوص فعالیت های تاکسی های اینترنتی و خودروهای شخصی برای ما وجود ندارد گفت: -  توماج وحید افشار در گفت وگو با خبرنگار فارس در ارومیه در خصوص فعالیت تاکسی های اینترنتی اظهار داشت: نظارت و مدیریت حمل و نقل شهری بر عهده شهرداری ها می باشد و در حال حاضر شهرداری هیچ گونه نظارت و مدیریتی بر تاکسی های اینترنتی نمی تواند داشته باشد.

وی افزود: با توجه به اینکه فعالیت تاکسی های اینترنتی زیر نظر شهرداری ها نیست بنابراین شرکت های که تامین کننده تاکسی های اینترنتی هستند به حساب شهرداری ارومیه هیچ گونه مبلغی بابت سهم خدمات از محل ارزش افزوده وصول نمی کنند و ارزش افزوده ناشی از آن به خزانه داری مرکزی در تهران واریز می شود.

سخنگوی شورای اسلامی شهر ارومیه یادآور شد: شرکت اسنپ برای بیش از 1000 نفر اشتغال ایجاد کرده است اما بایستی این فعالیت قانونی و رسمی ذیل حمل و نقل شهری تعریف و برای فعالیت خود در سطح شهر مراحل قانونی خود را طی کند.

وحید افشار عنوان کرد: از زمانی که شرکت اسنپ فعالیت خود را آغاز کرده است شاهد حاشیه های در این خصوص بوده ایم بنابراین برای امنیت بیشتر خانواده ها بایستی نظارت و مدیریت بیشتری براین تاکسی ها به وجود آید.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

ضرورت عقد تفاهم نامه شرکت های تاکسی اینترنتی با شهرداری ها

ضرورت عقد تفاهم نامه شرکت های تاکسی اینترنتی با شهرداری ها