مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
سه شنبه، 4 مرداد 1401 ساعت 10:422022-07-26اقتصادي

تامین آب شرب برخی مناطق بافت قدیم شیراز در انتظار بهره برداری از خط دوم آبرسانی


مدیرعامل شرکت آبفا شیراز در خصوص قطعی آب در برخی از مناطق شیراز مانند قاآنی جنوبی گفت: هیچ گونه قطعی آب در شیراز اتفاق نیفتاده، ما بررسی لازم را در این زمینه انجام می دهیم و اطلاع رسانی می کنیم.

- بهمن بهروزی در گفت وگو با خبرنگار فارس در شیراز اظهار داشت: در حال ساخت مخزن 20 هزار لیتری در منطقه حسین آباد هستیم که این مناطق را تحت پوشش قرار می دهد و تا پایان تابستان ساخت آن تمام می شود.

در ادامه در ارتباط با بررسی انجام شده درباره قطعی آب به مدت یک ماه در برخی از مناطق شیراز، معاون بهره برداری و توسعه آب شیراز گفت: همکاران ما قطعی آبی در آن منطقه مشاهده نکردند.

حسام خسروی افزود: با توجه به اینکه در شیراز 70 هزار مترمکعب کمبود آب داریم و ناچار هستیم این کمبودی آب را بین مردم تقسیم کنیم و در زمان هایی که آب هست، باید مردم مخازن خود را پر کنند.

  وی بیان کرد: مناطقی مانند قاآنی جنوبی بافت قدیمی شهر هستند و زمانی که دمای هوا بالا می رود و مصارف افزایش پیدا می کند و باتوجه به خشکسالی های پیاپی و اینکه چند چاه از رده خارج شده، طرح خط دوم آب رسانی برای شیراز در نظر گرفته شده که همکاران به صورت منطقه ای، اجرای آن را انجام می دهند و قرار است تا پایان امسال بهره برداری شود.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

تامین آب شرب برخی مناطق بافت قدیم شیراز در انتظار بهره برداری از خط دوم آبرسانی

تامین آب شرب برخی مناطق بافت قدیم شیراز در انتظار بهره برداری از خط دوم آبرسانی