مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
سه شنبه، 4 مرداد 1401 ساعت 10:022022-07-26سياسي

آبرسانی پایدار به همدان پروژه مهم سفر ریاست جمهوری


پروژه آبرسانی دائم و پایدار به همدان مهمترین و اولویت دارترین پروژه در سفر هیات دولت به همدان است که امیدواریم با دستور رییس جمهور پروژه سرعت بگیرد.

- محمدعلی محمدی، فرماندار همدان امروز در گفت وگو با خبرنگار فارس در همدان با تاکید بر اینکه قطعا سفر رییس جمهور و هیات دولت به استان یکی از سفرهای ویژه و به منحصر به فرد است اظهار کرد: این سفر حتما رهاوردهای خوبی برای استان خواهد داشت.

وی بیان کرد: تاکنون جلسات و رایزنی های زیادی برای بهره بندی از برکات سفر صورت گرفته است که می تواند راهگشای مسائل بوده و اهداف مهمی را برای استان و شهرستان همدان به ارمغان بیاورد.

فرماندار همدان یکی از پروژه های مهم و مورد توجه در سفر هیات دولت را تامین آب شرب پایدار و دائم برای همدان دانست و گفت: عملیات اجرایی پروژه آبرسانی دائم به همدان حدود چند ماه است که شروع شده در حالی که 18 سال بلاتکلیف مانده بود.

محمدی اضافه کرد: با توجه به وضعیت کنونی آب همدان پروژه آب اهمیت زیادی دارد و قطعا با حضور رییس جمهور و دستوری که برای تسریع در اجرای آن خواهند داشت، هر چه زودتر محقق می شود.

وی یادآور شد: پروژه های دیگری هم وجود دارد که از جمله آنها تامین اعتبار برای پروژه های عمرانی و تسهیلات برای واحدهای تولیدی است که اگر در سفر رییس جمهور محقق شود تاثیرات خود ر


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

آبرسانی پایدار به همدان پروژه مهم سفر ریاست جمهوری

آبرسانی پایدار به همدان پروژه مهم سفر ریاست جمهوری