مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
سه شنبه، 4 مرداد 1401 ساعت 09:472022-07-26فرهنگي

«نیم قرن با ناغارا» آیین بزرگداشت استاد وحید اسداللهی


آیین بزرگداشت استاد وحید اسداللهی با عنوان «نیم قرن با ناغارا» و رونمایی از آلبوم «توت آغاجی» با همکاری موسسه فرهنگی اکو برگزار می شود.

- به گزارش سایت قطره و به نقل ازخبرگزاری فارس، آیین بزرگداشت استاد وحید اسداللهی با عنوان نیم قرن با ناغارا و رونمایی از آلبوم توت آغاجی با همکاری موسسه فرهنگی اکو برگزار می شود.

در این مراسم از تلاش های بی وقفه و خدمات شایسته استاد وحید اسداللهی، نوازنده و هنرمند معروف ایران که در معرفی موسیقی سنتی ایران و آذربایجان تلاش های فراوان انجام داده است، تمجید به عمل خواهد آمد و از سوی دفتر موسیقی وزارت فرهنگ و ارشاد اسلامی به ایشان نشان درجه یک هنری، دکترا اهدا می گردد.

در این مراسم رییس موسسه فرهنگی اکو و جمعی از پیشگامان موسیقی راجع به نقش و جایگاه استاد اسداللهی در رشد موسیقی و خدمات ارزشمند او سخنرانی خواهند کرد.

  اجرای 3 قطعه موسیقی گروه استاد اسدالهی از دیگر بخش های این مراسم است.

قرار است در این برنامه از آلبوم موسیقی بی کلام توت آغاجی (درخت توت) که با تلاش های استاد اسداللهی منتشر شده است، رونمایی گردد.

در این نشست علاوه بر شخصیت های فرهنگی و اساتید پیش کسوت عرصه موسیقی، دیپلمات ها و تعداد زیادی از هنرمندان و علاقمندان استاد اسداللهی نیز حضور خواهند داشت.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

«نیم قرن با ناغارا» آیین بزرگداشت استاد وحید اسداللهی

«نیم قرن با ناغارا» آیین بزرگداشت استاد وحید اسداللهی