مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
سه شنبه، 4 مرداد 1401 ساعت 09:272022-07-26سياسي

173 ساختمان شهرداری تهران در معرض آسیب پذیری بسیار زیاد


بر اساس بازدیدهای صورت گرفته از هزار و 759 ساختمان شهرداری تهران، 173 ساختمان آسیب پذیری بسیار زیادی داشتند.

- به گزارش سایت قطره و به نقل ازخبرنگار شهری خبرگزاری فارس، احمد صادقی عضو شورای شهر تهران در نطق پیش از دستور خود با درباره تعارض منافع در ساخت و ساز و نمونه های شکست خورده ساختمان ها در دنیا اظهار داشت: عدم زیرساخت قانونی و در رأس آن شفافیت در ضوابط مدیریت تعارض منافع از علل شکست در این ساخت و سازهاست.

عضو شورای اسلامی شهر تهران همچنین تصریح کرد: شهرداری وظیفه دارد بر ساخت و ساز در شهر نظارت و از طرفی دیگر در صورت تخلف، جرایمی دریافت کند که این موضوع اجازه گذر از ضوابط و قوانین شهرسازی را می دهد که این موضوع، نمونه تعارض وظیفه-درآمد است.

وی به تعارض منافع از نوع اتحاد نظارت کننده و نظارت شونده و نمونه های بی شمار این نوع تعارض اشاره کرد و یادآور شد: در این زمینه شهرداری در پروژه های بزرگ وارد می شود که می تواند از مواردی چشم پوشی کند تا سرمایه و درآمد بیشتری به دست بیاورد.

صادقی با بیان اینکه در سومین نوع تعارض، اتحاد بین قاعده گذار و مجری ایجاد می شود، اعلام کرد: بر اساس بازدیدهای صورت گرفته از هزار و 759 ساختمان شهرداری تهران، 173 ساختمان آسیب پذیری بسیاری زیادی داشتند و 528 ساختمان نیز در گروه آسیب پذیری زیاد قرار دارند؛ همچنین از 66 پل م


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

173 ساختمان شهرداری تهران در معرض آسیب پذیری بسیار زیاد

173 ساختمان شهرداری تهران در معرض آسیب پذیری بسیار زیاد