مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
سه شنبه، 4 مرداد 1401 ساعت 09:222022-07-26دانش

عرضه دستگاه هشدار دهنده تصادف در نمایشگاه هم افزایی مدیریت


غرفه هوش مصنوعی در نمایشگاه هم افزایی مدیریت ایران دستگاه هشدار دهنده تصادف را عرضه کرده که توسط نخبگان داخلی طراحی شده است.

- به گزارش سایت قطره و به نقل ازخبرنگار باشگاه خبرنگاران توانا دومین روز نمایشگاه رویداد هم افزایی مدیران ایران دقایق پایانی خود را طی می کند.

هوش مصنوعی یکی از موضوعاتی است که در نمایشگاه امسال عرضه شده و در غرفه آن آخرین دستاورد ها و فن آوری های حوزه هوش مصنوعی معرفی می شود.

علی پارسا، مسئول غرفه هوش مصنوعی و مخترع دستگاه هشدار دهنده قبل از تصادف (HCW) در ایران، در گفت وگو با فارس توضیح داد: من در مقطع دکترا در رشته مهندسی برق در دانشگاه صنعتی شریف تحصیل کردم و فوق دکترای خود را در رشته خودروهای هوشمند و خودران  از دانشگاه مدنا ایتالیا گرفتم.

مدنا شهر خودروی ایتالیا است و در آن بزرگترین کارخانه های خودروسازی مانند مازراتی، لامبورگینی، فراری و پاگانی فعالیت می کنند.

من هم در زمان تحصیل در مقطع دکترا در آرندی شرکت کروز که بزرگترین قطعه ساز خودروی کشور است فعالیت کردم و همه اینها باعث شد من به صنعت خودروسازی علاقه مند و وارد این حوزه شوم.

وی ادامه داد: بعد از اینکه در ایتالیا فارغ التحصیل شدم تصمیم گرفتم در ایران در زمینه خودروهای پیشرفته و خودران فعالیت کنم.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

عرضه دستگاه هشدار دهنده تصادف در نمایشگاه هم افزایی مدیریت

عرضه دستگاه هشدار دهنده تصادف در نمایشگاه هم افزایی مدیریت