مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
سه شنبه، 4 مرداد 1401 ساعت 08:572022-07-26اقتصادي

کاهش بدهی شهرداری قزوین به بانک شهر/ مطالبات بانکی به زودی تسویه می شود


شهردار قزوین از کاهش 400 میلیارد تومانی بدهی شهرداری به بانک شهر خبر داد.

- به گزارش سایت قطره و به نقل ازخبرگزاری فارس از قزوین، مهدی صباغی اظهار کرد: یکی از مهم ترین مشکلات مالی شهرداری قزوین بدهی کلان بانکی بود که اقساط و سود مرکب پرداختی ماهانه بخش عمده ای از درآمدهای شهر را می بلعید.

  وی افزود: از آغاز فعالیت در دوره ی جدید تمرکز مجموعه مدیریت شهری بر حل و فصل این مشکل و تصفیه بدهی بود و مذاکرات فراوانی نیز با مجموعه های مختلف از جمله مدیریت بانک شهر صورت گرفت.

شهردار قزوین عنوان کرد: بدهی کلان به بانک شهر در ابتدای امر در حدود 900 میلیارد تومان بود که با پیدا کردن راهکارهای گوناگون توسط متخصصان مالی و اقتصادی شهرداری و با کمک برخی دستگاه های نظارتی، این بدهی با توجه به موضوعات قانونی و پرداخت های هنگفت سال های گذشته تعدیل شده و به 500 میلیارد تومان کاهش پیدا کرد.

صباغی عنوان کرد: با نتیجه بخش بودن نزدیک به 8 ماه رایزنی و مذاکرات فشرده با مسئولان بانک و دیگر مسئولان مربوطه، باقیمانده بدهی تعدیل شده ی بانکی نیز به زودی به صورت یکجا پرداخت شده و شهر قزوین از این دین مالی سنگین رهایی خواهد یافت.

شهردار قزوین در پایان تأکید کرد: ما تلاش خواهیم کرد کلیه موانع و مشکلات در مسیر پیشرفت، توسعه و تعالی شهر قزوین را رفع نموده و شهر را در مسیر ترقی و تامین


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

کاهش بدهی شهرداری قزوین به بانک شهر/ مطالبات بانکی به زودی تسویه می شود

کاهش بدهی شهرداری قزوین به بانک شهر/ مطالبات بانکی به زودی تسویه می شود