مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
سه شنبه، 4 مرداد 1401 ساعت 08:522022-07-26سياسي

برگزاری مسابقات قرآن کریم در همدان/ موقافات قرآنی افزایش یابد


رییس اوقاف و امور خیریه همدان از برگزاری مسابقات قرآن کریم در این شهرستان خبر داد و گفت: 42 نفر در مسابقات شرکت کردند که تعدادی به مرحله استانی راه یافتند.

- حمید ترکمان؛ رییس اوقاف و امور خیریه شهرستان همدان از برگزاری مسابقات قرآن کریم در همدان خبر داد و اظهار کرد: هر سال مسابقات قرآن کریم سازمان اوقاف در سه مرحله شهرستان، استانی و کشوری برگزار می شود که همدان هفته گذشته مرحله شهرستانی را برگزار کرد.

وی با اشاره به اینکه شهرستان همدان این مسابقات را در امامزاده عبدالله(ع) با حضور 42 نفر از شهرستان همدان برگزار کرد گفت: 94 نفر برای شرکت در مسابقات ثبت نام کرده بودند که 42 نفر حضور یافتند.

رییس اوقاف و امور خیریه شهرستان همدان به برگزاری این مسابقات در رشته های ترتیل، تحقیق، حفظ 5، 10، 20 و 30 جزء قرآن کریم در دو گروه خواهران و برادران اشاره کرد و افزود: نفرات برتر انتخاب شدند که طی مراسمی جوایزی تقدیم آنها خواهد شد و به مرحله استانی راه پیدا خواهند کرد.

ترکمان با بیان اینکه این افراد در مرحله استانی در صورت دستیابی به امتیاز به مرحله کشوری راه خواهند یافت عنوان کرد: تعداد انتخاب شدگان شهرستان همدان به تفکیک رشته در تحقیق سه نفر آقا و یک نفر خانم، ترتیل سه نفر آقا و دو نفر خانم، حفظ پنج جزء یک نفر آقا سه نفر خانم، حفظ 10 جزء یک نفر آ


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

برگزاری مسابقات قرآن کریم در همدان/ موقافات قرآنی افزایش یابد

برگزاری مسابقات قرآن کریم در همدان/ موقافات قرآنی افزایش یابد