مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
سه شنبه، 4 مرداد 1401 ساعت 08:372022-07-26ورزشي

بررسی عملکرد سپاهان و ذوب آهن در فصل نقل و انتقالات


تیم های فوتبال سپاهان و ذوب آهن در فصل نقل و انتقالات عملکرد متفاوتی نسبت به یکدیگر داشتند.

- به گزارش سایت قطره و به نقل ازخبرگزاری فارس از اصفهان، فصل نقل و انتقالات کم کم به روزهای پایانی خود نزدیک می شود و بسیاری از باشگاه های لیگ برتری با تکمیل لیست تیم هایشان وارد مرحله برگزاری اردوهای داخلی و خارجی جهت انجام بازی های تدارکاتی شده اند.

سپاهان و ذوب آهن، نمایندگان شایسته نصف جهان نیز از این قاعده مستثنی نیستند، به همین جهت وضعیت فعلی دو تیم در فصل نقل و انتقالات را مورد بررسی قرار دادیم.

انتخاب هایی که زمان از دست رفته را جبران کرد سپاهان پس از انتخاب ژوزه مورایس پرتغالی، کار خود را در فصل نقل و انتقالات به صورت رسمی آغاز کرد و یکی پس از دیگری به معرفی بازیکنان جدید خود پرداخت.

میلاد زکی پور، محمد دانشگر، محمد علی نژاد، رامین رضاییان، الویس کامسوبا و مانوئل فرناندز بازیکنانی هستند که تا این لحظه به جمع طلایی پوشان زاینده رود اضافه شدند؛ سپاهانی ها به دنبال جذب دو بازیکن دیگر در پست های مدافع و مهاجم نیز هستند.

دانیال اسماعیلی فر، سروش رفیعی، گئورگی گولسیانی، سجاد شهباززاده، رضا میرزایی، عزت اله پورقاز و کریستوفر کنت اسامی بازیکنانی است که فصل آینده در سپاهان حضور نخواهند داشت؛ با توجه به ادامه فعالیت سپاهان در فصل نقل و انتقالات، ا


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

بررسی عملکرد سپاهان و ذوب آهن در فصل نقل و انتقالات

بررسی عملکرد سپاهان و ذوب آهن در فصل نقل و انتقالات