مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
سه شنبه، 4 مرداد 1401 ساعت 06:522022-07-26اقتصادي

جابجایی بیش از900هزار مسافر به وسیله ناوگان حمل و نقل مسافری درسیستان وبلوچستان


مدیرکل راهداری و حمل و نقل جاده ای سیستان و بلوچستان گفت: 929هزارو 673 نفرمسافر در قالب 79هزار و542سفروسایل نقلیه حمل و نقل عمومی جاده ای استان شامل اتوبوس، - ایوب کرد امروز در گفت وگو با خبرنگار فارس در زاهدان اظهار کرد: 929هزارو 673 نفرمسافردرقالب 79هزار و542سفروسایل نقلیه حمل و نقل عمومی جاده ای استان شامل اتوبوس، مینی بوس و خودروهای سواری کرایه برون شهری جابجا شدند که نسبت به مدت مشابه سال گذشته رشد 36درصدی رانشان می دهد.

  مدیرکل راهداری و حمل و نقل جاده ای سیستان و بلوچستان افزود: با توجه به آغاز موج هفتم کرونا درکشور و افزایش بیماران و تصمیمات اتخاذ شده در جلسه ستاد ملی مقابله با کرونا استفاده از ماسک درکلیه وسائط نقلیه عمومی مسافری الزامی می باشد وهمه شرکت ها ،رانندگان و مسافران ملزم به رعایت هستند.

  وی گفت: با توجه به سفرهای تابستانی و افزایش سفرها طرح کنترل و نظارت توسط کارشناسان این اداره کل با همکاری پلیس راه در محورهای مواصلاتی در حال انجام می باشد و با تخلفات در کمیسیون های مربوطه در اسرع وقت رسیدگی می شود.

مدیرکل راهداری و حمل و نقل جاده ای استان یادآورشد: درحال حاضر 3 هزارو 517 دستگاه وسائط نقلیه عمومی مسافری با 2 هزارو 343 راننده فعال آماده ارائه خدمات به مردم استان هستند.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

جابجایی بیش از900هزار مسافر به وسیله ناوگان حمل و نقل مسافری درسیستان وبلوچستان

جابجایی بیش از900هزار مسافر به وسیله ناوگان حمل و نقل مسافری درسیستان وبلوچستان