مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
دوشنبه، 3 مرداد 1401 ساعت 22:472022-07-25فرهنگي

تجلیل از چهار دهه خدمت فرهنگی استاد خدامی


آیین تکریم از چهار دهه فعالیت ارزنده هنری زنده یاد استاد سید قاسم خدامی هنرمند نام آشنای تیتر، تلویزیون و سینمای مازندران در بابل برگزار شد.

- به گزارش سایت قطره و به نقل ازخبرگزاری فارس از شهرستان بابل، قاسم عزیززاده گرجی فرماندار بابل دوشنبه شب در مراسم تجلیل از چهار دهه فعالیت هنری استاد قاسم خدامی اظهار کرد: این مراسم فرصت مغتنمی است که یاد و خاطره هنرمند فقید صدا و سیمای مرکز مازندران، سید قاسم خدامی و همچنین مرحوم علیزاده، از دیگر هنرمندان استان و کشور را گرامی بداریم.

وی اینگونه جلسات را در واقع تکریم شخصیت هنرمند و آثار هنری وی دانست و گفت: کاش فرصت هایی ایجاد شود تا در زمان حیات هنرمندان از آنان تکریم و تجلیل به عمل آید.

فرماندار بابل عنوان کرد: از اداره فرهنگ و ارشاد اسلامی شهرستان انتظار می رود تا در راستای تکریم از هنر و تعظیم هنرمندان گام های موثری بردارد.

وی در تعریف شخصیت مرحوم خدامی گفت: از ویژگی های برجسته وی این بود که به راحتی با مخاطبان ارتباط برقرار می کرد و همین ویژگی وی را در میان دوستداران عرصه هنر جاودان ساخت.

نماینده عالی دولت در شهرستان بابل با ارائه این مطلب که ارزش هنر و هنرمند و جایگاه رفیع آن بر کسی پوشیده نیست گفت: آثار فاخر به جامانده از مرحوم خدامی در عرصه های مختلف صدا و سیما و سینما نقش بسزایی را در جریان س


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

تجلیل از چهار دهه خدمت فرهنگی استاد خدامی

تجلیل از چهار دهه خدمت فرهنگی استاد خدامی