مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
دوشنبه، 3 مرداد 1401 ساعت 22:472022-07-25سياسي

دعوت اژه ای از ائمه جمعه: به مراجع قضایی و زندان ها سرکشی کنید


امروز مردم از گسترش ابتذال و ناهنجاری های اجتماعی رنج می برند و از برخی تبعیض ها و مفاسد و ناکارآمدی های ما مسئولان در رده های مختلف گلایه دارند.

- رییس دستگاه قضا بیان داشت: امروز مردم از گسترش ابتذال و ناهنجاری های اجتماعی رنج می برند و از برخی تبعیض ها و مفاسد و ناکارآمدی های ما مسئولان در رده های مختلف گلایه دارند.

محسنی اژه ای، طی سخنانی در بیست و پنجمین گردهمایی سراسری ائمه جمعه کشور ضمن گرامیداشت ایام پایانی ماه پر فضیلت ذی الحجه و روز مباهله، به اهمیت جایگاه و پایگاه نماز جمعه اشاره کرد و اظهار داشت: نماز جمعه پایگاه بصیرت افزایی، وحدت آفرینی و آگاهی بخشی است؛ نماز جمعه یک نماز سیاسی، عبادی، فرهنگی و اجتماعی می باشد و جایگاهی است که یکی از بیشترین تاثیر ها را بین مردم و مسئولین ایفا می کند.

به گزارش سایت قطره و به نقل ازمرکز رسانه قوه قضاییه؛ رییس دستگاه قضا بیان داشت: نماز جمعه جایگاه و پایگاهی است که می تواند در ایجاد آرامش و امید آفرینی بیشتر و بالا بردن آگاهی های مردم و همچنین ایجاد وحدت بین آحاد مردم نقش آفرینی و اثرگذاری داشته باشد؛ همچنین نماز جمعه در تبیین برنامه های کشور و نظام به عنوان یک حلقه واسط فوق العاده عمل می کند.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

دعوت اژه ای از ائمه جمعه: به مراجع قضایی و زندان ها سرکشی کنید

دعوت اژه ای از ائمه جمعه: به مراجع قضایی و زندان ها سرکشی کنید