مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
دوشنبه، 3 مرداد 1401 ساعت 21:072022-07-25ورزشي

صعود 12 هزارنفری داماش گیلان به فینال پلی آف


تیم فوتبال داماش گیلان در حضور بیش از 12 هزار هوادار موفق شد با برتری دو بر یک مقابل آکادمی کیا به مرحله بعدی پلی آف صعود کند.

- به گزارش سایت قطره و به نقل ازخبرگزاری فارس از رشت، دو تیم فوتبال داماش گیلان و آکادمی کیا در دیدار برگشت مرحله نخست پلی آف صعود به رقابت های لیگ دسته دوم از ساعت 19:30 در هوایی بارانی در حضور بیش از 12 هزار هوادار در ورزشگاه سردار جنگل رشت به مصاف یکدیگر رفتند.

داماش گیلان با ترکیب عرفان قلعه نوعی، پژمان نجات، سامان فرزام پور، رضا امیدی، مهرام دامادی، سیامک علیزاده، امید کلانتر، مهرگان گلبرگ، آرمان شکوری، سعید طالبی و راستین خرم دل دیدار را آغاز کرد.

مطابق انتظار، دیدار دو تیم با حملات داماش آغاز شد و تیم کیا دل به ضد حملات بستند، درحالی که هواداران هر لحظه به امید گل به ویژه روی دروازه آکادمی کیا روی سکوها نیم خیز می شدند، مهم ترین اتفاق دیدار در دقیقه 39 رقم خورد.

شوت سرکش داماشی ها با دست توسط مدافع کیا بلوکه شد ولی داور مسابقه که دید خوبی هم نداشت از اعلام ضربه پنالتی خودداری کرد تا هواداران داماش گیلان تراژدی پلی آف مقابل نیروی زمینی تهران برایشان زنده شود.

یک دقیقه بعد ارسال مواج ضربه ایستگاهی با بی دقتی مهرام دامادی در دهانه دروازه آکادمی کیا همراه شد تا دو تیم با تساوی بدون گل در نیمه نخست زمین مسابقه را ترک کنن


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

صعود 12 هزارنفری داماش گیلان به فینال پلی آف

صعود 12 هزارنفری داماش گیلان به فینال پلی آف