مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
دوشنبه، 3 مرداد 1401 ساعت 15:372022-07-25سياسي

مردم نسبت به مشاهده موارد مشکوک و افراد مجرم بی تفاوت نباشند


فرمانده انتظامی استان اصفهان با اشاره به اینکه پلیس با کانون های جرم برخورد می کند، از مردم خواست نسبت به مشاهده موارد مشکوک و افراد مجرم بی تفاوت نباشند و مراتب را در هر زمان و مکانی به پلیس اطلاع دهند.

- به گزارش سایت قطره و به نقل ازخبرگزاری فارس از اصفهان، سردار محمدرضا میرحیدری فرمانده انتظامی استان اصفهان در در ادامه سلسله نشست های هم اندیشی پلیس با مردم در مسجد علی بن ابی طالب شهرک کاوه اصفهان با اشاره به نقش مثبت خانواده ها در کنترل مشکلات اظهار داشت: دشمنان به صورت مداوم در حال تلاش برای ایجاد مشکل در کانون های گرم خانواده هستند که در این خصوص لازم است خانواده ها با هوشیاری کامل خود مانع ایجاد چنین اتفاقاتی شوند.

وی افزود: همه افراد باید در ارتباط با حفظ نظم و امنیت جامعه انجام وظیفه کنند، در واقع نگاه ما باید همچون دوران دفاع مقدس باشد، امروزه این جبهه تغییر کرده و پلیس باید در خط مقدم تمام امور حضور داشته باشد و انجام وظیفه کند.

  میرحیدری با بیان اینکه مردم باید در این مسیر همراه پلیس باشند، تصریح کرد: دفاع از دین و ناموس بر همه افراد واجب بوده، این در حالی است که مردم و ریش سفیدان نیز باید پا به پای پلیس در پیگیری و برطرف کردن مشکلات حضور داشته باشند.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

مردم نسبت به مشاهده موارد مشکوک و افراد مجرم بی تفاوت نباشند

مردم نسبت به مشاهده موارد مشکوک و افراد مجرم بی تفاوت نباشند